Mr Wonderful Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Heijsann:D Skal skaffe meg den gamle ps3,men lurte på om jeg burde vente så prisen går ned eller er det lenge til? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Den har nettopp gått ned. 2800 på elkjøp. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Heijsann:DSkal skaffe meg den gamle ps3,men lurte på om jeg burde vente så prisen går ned eller er det lenge til? hvorfor i all verden skal du ha den gamle......mindre HDD er det og Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noe jeg lurer på er hvorfor den nye slim bare koster sånn 200 mer enn den 80 GBen. Mulig det kan tyde på at prisen på den gamle vil gå ned? Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noe jeg lurer på er hvorfor den nye slim bare koster sånn 200 mer enn den 80 GBen. Mulig det kan tyde på at prisen på den gamle vil gå ned? Det kommer også en til slim versjon etterhvert, det eneste som er bekrefted er større harddisk. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen formening om når? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 tviler på at det kommer en ny slim til,når det er sagt,så har ikke hdd så mye og si,er jo bare og kjøpe en større hdd.men personlig så ville jeg holdt meg til den normale ps3'n. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det kommer også en til slim versjon etterhvert, det eneste som er bekrefted er større harddisk. Det er vel bare rykter, ingenting er bekreftet. tviler på at det kommer en ny slim til,når det er sagt,så har ikke hdd så mye og si,er jo bare og kjøpe en større hdd.+1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå