kenmyh Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hellu! Nå har kameraet mitt kommet! Kom i går, og jeg har tatt over 100 bilder siden. Har ikke hatt tid til å gå ut og ta spesielt mange bilder, men har blitt litt inne. Her kommer et jeg er ganske fornøyd med. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Skal de ikke liksom være uspiste når man tar bilde av de? Men fra fleip til revolver: Kanten i nedre venstre hjørne skulle vært cropet vekk. Det kunne også vært en fordel med noe mer ryddig bakgrunn (ikke den stangen). Tror hvis du stiller bordet inntil en hvit vegg, så kan det bli litt bedre Men morsom idè, ser ut som om du har hatt unger på besøk Kos deg med nytt kamera da ! Lenke til kommentar
znace Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 får jeg først spørre ossen kamera og hva som er bukt av objekt og instillinger? er enig med "nothindoin" på det han sier. men syns dette er et bra nybegynner bilde. husker godt meg selv og det første bilde jeg la ut her:p men en ting du bør tenke litt på er program og fokus område pluss skarphet. det er vel de 3 viktigste syns da jeg:) happy pixing får jeg først spørre ossen kamera og hva som er bukt av objekt og instillinger?er enig med "nothindoin" på det han sier. men syns dette er et bra nybegynner bilde. husker godt meg selv og det første bilde jeg la ut her:p men en ting du bør tenke litt på er program og fokus område pluss skarphet. det er vel de 3 viktigste syns da jeg:) happy pixing Lenke til kommentar
kenmyh Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Skal de ikke liksom være uspiste når man tar bilde av de? Men fra fleip til revolver: Kanten i nedre venstre hjørne skulle vært cropet vekk. Det kunne også vært en fordel med noe mer ryddig bakgrunn (ikke den stangen). Tror hvis du stiller bordet inntil en hvit vegg, så kan det bli litt bedre Men morsom idè, ser ut som om du har hatt unger på besøk Kos deg med nytt kamera da ! Haha, joda, de skal jo i teorien være uspiste. Men slo meg at det går an og prøve noe nytt, hehe. Ja, jeg ser nå at det er en del forstyrrelser i bildet. Grunnen til at jeg ikke gjorde mer ut av det var nok fordi jeg kun satt foran pc'n med kameraet liggende ved siden av og så noe jeg kunne ta bilde av. Ble liksom kun på impuls uten og tenke på noe i ettertid. Men skal tenke på det til neste gang får jeg først spørre ossen kamera og hva som er bukt av objekt og instillinger?er enig med "nothindoin" på det han sier. men syns dette er et bra nybegynner bilde. husker godt meg selv og det første bilde jeg la ut her:p men en ting du bør tenke litt på er program og fokus område pluss skarphet. det er vel de 3 viktigste syns da jeg:) happy pixing Kjøpt meg EOS 500D med et par objektiver. Objektivet jeg har brukt her er et tamron 28-80mm. Bildet er tatt på iso1600, lukkertid på 1/40 og f5.6. Jeg sleit veldig med å få til no bra fokuspunkt her, så mulig det er det du referer til, må lære meg avstander etc på dette objektivet, da jeg er vant til et 15-55mm fra 400d'n. Men takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå