Gå til innhold

Hvilken kvalitet har Honda CRF 450 06

slobbix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, (skriver av erfaring, eier honda crf450 selv)

Honda sine motorer er de beste på markeddet, og alt er veldig stabilt, og det er brukt mange smarte løsninger, der andre fabriktanter har brukt mindre lure løsninger.

Er en grunn til at de fleste i norgestoppen bruker Honda! Kvaliteten og kjørekomforten er den beste...

-Håkon

Lenke til kommentar

Honda sine motorer er de beste på markeddet, og alt er veldig stabilt, og det er brukt mange smarte løsninger, der andre fabriktanter har brukt mindre lure løsninger.

Er en grunn til at de fleste i norgestoppen bruker Honda! Kvaliteten og kjørekomforten er den beste...

-Håkon

Det var noe sånnt av et svar jeg forventa! Tisen takk Håkon. Nå er det bare å handle. Er vant til to-takter og va skeptisk til 4 taker, så nå prøver jeg noe nytt!

Mvh..... :)

Lenke til kommentar

-Håkon

Det var noe sånnt av et svar jeg forventa! Tisen takk Håkon. Nå er det bare å handle. Er vant til to-takter og va skeptisk til 4 taker, så nå prøver jeg noe nytt!

Herlig drag og moment i 450 kontra den gamle 2-takteren. Du vil bli fornøyd:)

Lenke til kommentar

-Håkon

Herlig drag og moment i 450 kontra den gamle 2-takteren. Du vil bli fornøyd:)

Er veldig fornøyd med draget og momentet i to-takteren og, men har sett hva 4-takteren gjør :D

Jeg kom på en ting, selgeren hadde ikke brukermanualen til sykkelen, vil gjerne har en sånn original bok.

Hvis du har, kan du skrive opp ISBN nummeret på boka og sende meg? Med dette nummeret får jeg bestillt meg ei ny. Skal også prøve å kontakte Honda forhandler.

Så kan du også hive in en link der jeg kan få kjøpt deler til sykkelen osv.

Mvh....

Lenke til kommentar

Fant ikke nummeret, veit du hvor det kan stå? skjekka forran og bak i boka..

Deler får du nesten overallt! billigste er å bruke ebay.

Ellers er www.starmotor.no hovedimportør, og gaardsrud er importør med mye deler.

Så har du oemparts.no, som er en hyggelig kar, og skaffer det meste, osv. osv.

Endret av Sladd
Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Fant ikke nummeret, veit du hvor det kan stå? skjekka forran og bak i boka..

Deler får du nesten overallt! billigste er å bruke ebay.

Ellers er www.starmotor.no hovedimportør, og gaardsrud er importør med mye deler.

Så har du oemparts.no, som er en hyggelig kar, og skaffer det meste, osv. osv.

Bruker å stå der du leita! Kan stå på første og siste sida inne i boka og, eller langs den smaleste kanten ytterst på boka.

Mange sider ser jeg som aldri har vært inne på.

Tusen takk for all hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...