DevN Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hei, Har nettopp formatert og installert alt på nytt og nå har jeg plutselig problemer med MSN Messenger 5.0. Når jeg trykker på "X'en" øverst på tittel-linjen avsluttes MSN, før ble bare MSN minimert til oppgavelinjen. Altså helt til høyre og helt nederst. Men nå virker det ikke, og jeg er vant til å trykke på "X'en". Noen forslag hvordan jeg ordner dette? Har Windows Xp for tiden! Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det synes jeg var rart! :-? Finnes det noen innstilinger for dette? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Vet ikke jeg! :S Skulle gjerne visst om det var noen innstillinger for dette... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Vet ikke jeg! :S Skulle gjerne visst om det var noen innstillinger for dette... Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hei, Har nettopp formatert og installert alt på nytt og nå har jeg plutselig problemer med MSN Messenger 5.0. Når jeg trykker på "X'en" øverst på tittel-linjen avsluttes MSN, før ble bare MSN minimert til oppgavelinjen. Altså helt til høyre og helt nederst. Men nå virker det ikke, og jeg er vant til å trykke på "X'en". Noen forslag hvordan jeg ordner dette? Har Windows Xp for tiden! Tools-Options-Preferences Kryss av for "Allow this program to run in the background" Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Hei, Har nettopp formatert og installert alt på nytt og nå har jeg plutselig problemer med MSN Messenger 5.0. Når jeg trykker på "X'en" øverst på tittel-linjen avsluttes MSN, før ble bare MSN minimert til oppgavelinjen. Altså helt til høyre og helt nederst. Men nå virker det ikke, og jeg er vant til å trykke på "X'en". Noen forslag hvordan jeg ordner dette? Har Windows Xp for tiden! Tools-Options-Preferences Kryss av for "Allow this program to run in the background" Det alternativet finner jeg ikke i MSN Messenger 5.0. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Glem det bare! Måtte velge det på den versjonen som var med i Windows Xp, så virket det med versjon 5.0. Men takk uansett for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå