Gå til innhold

Vi har startet en seriøs "norsk" guild


Anbefalte innlegg

Hei å hopp. Jeg spiller på Burning Legion sammen med en del andre norsker, svensker og 1 engelskmann og vi har lenge tenkt på å bytte server. Vi er vel 10-15 stk(mulignes flere, vi er enda ikke sikre på hvem som skal bytte etc.) Vi raider atm toc10(5/5) toc10hc(3/5) og toc25(de fleste har 5/5, noen har 4/5). Vi har ikke gjort oss noen mening om hvor vi skal bytte til enda, men målet er å finne en server med en del norsker på. Noen av oss har spilt siden pretbc, mens andre har erfaring fra TBC og igjennom WOTLK. De fleste har meget godt gear(jeg f.eks har en hovedvekt av 245gear, og et par 219/200 gear, trinkets, ring og våpen som er sugent atm). Hvis dere er inn i gearscore har jeg f.eks 2734 på wowheroes, 5040 på gearscoreaddonen, og jeg er ikke den med best gear. Hvis din guild er interessert, så kan du sende meg en PM. Har ikke snakket med guilden enda om dette, men det er jo bare å se om det er noe som er interessant for begge parter :)

 

Lykke til med guilden deres uansett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med storken, en god guild tar tid å bygge. Er ikke så lett som det virker som om du tror det er. For ikke å snakke om at det å være guildmaster i en seriøs guild krever mye tid og innstats. I tillegg burde du ha full kontroll på alle encounters og ha et naturlig talent for å lede.

 

Hvis du går inn med innstillingen "skal downe algalon 25 hardmode etter 2 uker for vi er proz" så går det iallefall til helvette :)

 

nja.. det som er vel så viktig er å få rett type folk. Det vil si folk som er voksne, fokuserte og konstruktive, samtidig som de er helt på topp med teori og ferdigheter på sin egen klasse og også har et bra innblikk i andre klasser. I første omgang så er det å plukke rett folk alfa og omega. Og ikke ha en stor guild.

 

Raid erfaring fra TBC og tidligere er veldig nyttig. De av oss som har vært med på server first kill av Vasjh, Kael'tas og Archimonde vet hva som må til ;)

 

Skulle gjerne vært med men jeg var så forutseende å rolle på US realm :p - så inntil Blizz vil flytte warlocken min ser det ut til at jeg blir der =)Men lykke til - det blir sikkert gøy!

Lenke til kommentar
Mener å huske at Deetee (Rogue i The Axemen og bruker her på forumet) var en mer en kurant spiller, og på filmene som er lastet opp av han, ser det ut som han bruker tastaturet til å snu seg. Ser ikke problemet, ivertfall ikke når man er healer.

 

Hvis det er Deetee som man ser spille i den siste filmen hvor de speedrunner MC, så synes jeg han var latterlig dårlig. XD

Lenke til kommentar

Kom dere vekk fra Grim Batol vist dere skal starte en hardcore guild der! Har vært i Balance i mange år og de gutta elsker å være først. Det samme gellder AB, Order of the White Tiger, Gief epix og flere! Har nettopp starta en Norsk/Svensk guild på Shatterd Hands og vist dere er villige kan vi "møtes" på en server der vi tar med oss de beste. Men det er opp til dere! Håper dere kommer langt end-game!

 

Enax

Lenke til kommentar

Sitter her kjenner jeg er litt interessert ;)

Begynte og spille WoW i Juni 2005 og var så og si addicted, hardcore og en endgameraider - opp til og med et par bosser i level 60 Naxx.

 

Når TBC kom så falt jeg litt fra, og var bare med på litt raiding i begynelsen, også etter dette har jeg vært lazy når det kommer til raiding, også i WOTLK - hvor det eneste jeg kan skryte av at jeg kan er Naxx, og litt Ulduar.

Vil gjerne begynne og spille litt seriøst igjen, men innrømmer glatt at jeg er clueless for tia, tenker da mest på bossfight.

 

Spiller forøvrig Lock og har average gear, 2384 i Item Score på 'wow-heroes'.

 

Skulle dette være det grann interessant så vil jeg også nevne at iløpet av mine 4 år i WoW så har jeg vært i kun 2 guilder, en lojal kar altså :)

Endret av Felhart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...