Gå til innhold

Vi har startet en seriøs "norsk" guild


Anbefalte innlegg

Vi er en del personer som etter en lengre planleggingsfase nå har startet en guild.

 

De fleste biter har nå fallt på plass, men vi trenger fortsatt minst en mage, warlock, rogue og resto shaman. Øvrige class/spec må gjerne ta kontakt ved interesse dersom de mener at de har det som skal til for å raide 25man.

 

Navn: TA Gaming

Faction: alliance

Realm: Grim Batol

Web: http://www.teamabove.com/gaming/

Mail: [email protected]

 

Vi raider Søndag til Onsdag fra 18:30 - 23:00

Fredag og Lørdag er det altruns for de som vil og en sjelden gang kan det være at vi settet opp progress raids, men som regel er disse dagene fri.

 

Vi ønsker å skape noe som går litt lengere en bare å rote sammen et raid ingame og gjøre noe halvveis tull.

 

Vi søker personer som har greit med raid erfaring, helst fra før WotLK. Folk med mangelfull raierfaring må ha motivasjon og vilje til å gjøre en instats for å komme opp på et akseptabelt nivå, eller kunne henvise til erfaring fra annen gaming.

 

Vi søker personer som er villig til å legge ned mye innsats og er motivert til å komme helt i mål med raidingen.

 

En god internettlinje og en moderne PC er påkrevd.

 

Det er fordelaktig om din karakter har gjennomsnittlig item level 226.

 

Vi vil vurere andre kvalifiserte spillere som ikke har fult gear, så lenge de er villige til å komme opp på et akseptabelt utstyrsnivå innen få uker.

Det aller viktigste er motivasjon og det å bidra til fellesskapet i guilden.

 

Ved interesse send en kortfattet men fullstendig beskrivelse av deg og din karakter til [email protected]

 

Du kan også gi tilbakelmelding i tråden.

 

Hilsen Lavern

 

Takk for god respons på e-post. Svarer så fort som mulig.

Endret av lavern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Genial ide. Jeg er interessert. Tar kontakt med deg på PM / mail.

 

Har holy priest med 5/5 T8.5 og vært med på 13/14 i Ulduar 25 inkludert en del hard modes.

Har også deathknight Tank med greit gear, og den del mager.

Spiller helst knight tank, men er alltid oppdatert med gear på priest i tillegg. Mage er mer eller mindre discontinued.

 

Under TBC spilte jeg BT i top1500 guild SWP i top200 guild.

Har raidet siden BWL.

 

Jeg er meget interessert i å være med å få ordnet en god norsk guild, men det bør være et kjempebra opplegg. Ikke nødvendigvis world first kills, men et godt opplegg der alle er med og drar lasset.

Endret av mrNilsen
Lenke til kommentar

Viktigste raid dagen er vel å komme lengst mulig på Onsdager. Søndager er mer slik, ta det som er igjen. Er vel få tilfeller det faktisk er raid på mandager og tirsdager, er vel bare med en gang det kommer nytt content.

 

Så vidt jeg vet er serveren ubestemt ennå og det er åpent for gode forslag.

Virker som samtlige kjente realmer som Sylvanas, Ravencrest, Grim Batol osv har locked status under prime time.

Lenke til kommentar

vet du hva. Starter dere opp på Kul Tiras er jeg med. har loads av norkse venner her samt irl venner som har god experiance og gear. Atm er den norske communityen på KT veldig bra og en guild som denne er så og si genialt på en realm som Kul Tiras, I og med att det er lettere og komme seg på topp en det er på f.eks. sylvanias, og jo høyere man kommer jo mere attraktiv blir guilden som igjen gjør det lettere og progresse siden vi kan velge og vrake. Selv har jeg en t9,5 dk tank og samme rogue. Roguen ligger på 6-7k dps raid buffed (7,9k på ignis sist) og dken har 3/5 t9,5

 

Poke meg om dere finner på og komme til Kul Tiras.

 

EDIT: beste veien er vell og kjøre Ondsdag: Starte i ToC (cleare) torsdag kjøre toc normal hvis vi kjørte hardmode på ondsdag eller kjøre ulduar elns 25, deretter på fredag og søndag pigge i 10 mans heroic og normal. alt er jo emblems, og emblems improver gearet.

 

EDIT2: disse mest populere realmene har problemer med og entre raids til tider og kan bli veldig mye trafikk som igjen utvider seg til lagg. Vill anbefale Kul Tiras. Ikke bare pga jeg spiller der selv med noen av karakterene mine. men pga. alle fordelene. Er veldig mange fra norge på denne serveren. Noe som gjør det opent for bedre folk som igjen unlocker end-game lettere. Selv spiller jeg end-game på KT og Earthen Ring (anbefales ikke)

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar
vet du hva. Starter dere opp på Kul Tiras er jeg med. har loads av norkse venner her samt irl venner som har god experiance og gear. Atm er den norske communityen på KT veldig bra og en guild som denne er så og si genialt på en realm som Kul Tiras, I og med att det er lettere og komme seg på topp en det er på f.eks. sylvanias, og jo høyere man kommer jo mere attraktiv blir guilden som igjen gjør det lettere og progresse siden vi kan velge og vrake. Selv har jeg en t9,5 dk tank og samme rogue. Roguen ligger på 6-7k dps raid buffed (7,9k på ignis sist) og dken har 3/5 t9,5

 

Poke meg om dere finner på og komme til Kul Tiras.

 

EDIT: beste veien er vell og kjøre Ondsdag: Starte i ToC (cleare) torsdag kjøre toc normal hvis vi kjørte hardmode på ondsdag eller kjøre ulduar elns 25, deretter på fredag og søndag pigge i 10 mans heroic og normal. alt er jo emblems, og emblems improver gearet.

 

EDIT2: disse mest populere realmene har problemer med og entre raids til tider og kan bli veldig mye trafikk som igjen utvider seg til lagg. Vill anbefale Kul Tiras. Ikke bare pga jeg spiller der selv med noen av karakterene mine. men pga. alle fordelene. Er veldig mange fra norge på denne serveren. Noe som gjør det opent for bedre folk som igjen unlocker end-game lettere. Selv spiller jeg end-game på KT og Earthen Ring (anbefales ikke)

<Elysium> member her, tipper du er fra <Origin>? 

 

Til trådstarter, et slikt guild som du planlegger å starte lages ikke over natta - det utvikler seg. Du må bare prøve, men lover deg at du kommer til å møte på mange hindringer på veien.

 

Doppler

 

#Kul Tiras

Lenke til kommentar
vet du hva. Starter dere opp på Kul Tiras er jeg med. har loads av norkse venner her samt irl venner som har god experiance og gear. Atm er den norske communityen på KT veldig bra og en guild som denne er så og si genialt på en realm som Kul Tiras, I og med att det er lettere og komme seg på topp en det er på f.eks. sylvanias, og jo høyere man kommer jo mere attraktiv blir guilden som igjen gjør det lettere og progresse siden vi kan velge og vrake. Selv har jeg en t9,5 dk tank og samme rogue. Roguen ligger på 6-7k dps raid buffed (7,9k på ignis sist) og dken har 3/5 t9,5

 

Poke meg om dere finner på og komme til Kul Tiras.

 

EDIT: beste veien er vell og kjøre Ondsdag: Starte i ToC (cleare) torsdag kjøre toc normal hvis vi kjørte hardmode på ondsdag eller kjøre ulduar elns 25, deretter på fredag og søndag pigge i 10 mans heroic og normal. alt er jo emblems, og emblems improver gearet.

 

EDIT2: disse mest populere realmene har problemer med og entre raids til tider og kan bli veldig mye trafikk som igjen utvider seg til lagg. Vill anbefale Kul Tiras. Ikke bare pga jeg spiller der selv med noen av karakterene mine. men pga. alle fordelene. Er veldig mange fra norge på denne serveren. Noe som gjør det opent for bedre folk som igjen unlocker end-game lettere. Selv spiller jeg end-game på KT og Earthen Ring (anbefales ikke)

<Elysium> member her, tipper du er fra <Origin>? 

 

Til trådstarter, et slikt guild som du planlegger å starte lages ikke over natta - det utvikler seg. Du må bare prøve, men lover deg at du kommer til å møte på mange hindringer på veien.

 

Doppler

 

#Kul Tiras

 

Det eneste som må til er å Ha positivitet og Vilje. er man 1/10del av så negativ som du så går det ivertefall ikke. jeg fåreslår at du ikke skriver på dette forumet vist du bare skal være negativ! takk for oppmerksomheten :)

Lenke til kommentar

Orgin = horde.

 

Snakket vi ikke alliance? joda jeg spiller på alliance siden jeg på KT.

 

Joda, logoen må nok endres.

Og det med kompiss spill? Vell jeg har ikke tenkt til og loke runt som en og en annen cassual, det jeg tenker på er att det og starte en guild må også bestå av god kominikasjon og god community. Det og ha mange venner som duger er bare ett pluss I min synsvinkel.

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar
Det eneste som må til er å Ha positivitet og Vilje. er man 1/10del av så negativ som du så går det ivertefall ikke. jeg fåreslår at du ikke skriver på dette forumet vist du bare skal være negativ! takk for oppmerksomheten :)

Snakker om å være freidig! Jeg "fåreslår", som du så feil skriver det, at du kan drite i å kommentere her om du er 1/10 del så naiv som du gir deg ut for å være. Dra til helvette :)

 

 

 

Synd logoen gir så ekstremt dårlig førsteinntrykk.

 

For ikke å nevne "TrailBlazer", hva betyr det liksom? 

 

 

 

 

Guilds blir ikke laga over natta, <Elysium> oppsto i Tbc - men det var først i wotlk alt alt falt på plass. Med det mener jeg ting som; Aktivt forum, opplyste og engasjerte medlemmer, classleaders, guildleader, raidleader, filming og utlegging av bosskills (siste var film av Anub'arak 7-9-9), fungerende dkp system, faste raidtider og selvfølgelig en god stemning innad i guilden. Slikt tar tid å få til. 

Lenke til kommentar

Må si meg enig med storken, en god guild tar tid å bygge. Er ikke så lett som det virker som om du tror det er. For ikke å snakke om at det å være guildmaster i en seriøs guild krever mye tid og innstats. I tillegg burde du ha full kontroll på alle encounters og ha et naturlig talent for å lede.

 

Hvis du går inn med innstillingen "skal downe algalon 25 hardmode etter 2 uker for vi er proz" så går det iallefall til helvette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...