Gå til innhold

Bra måte å tjene penger?

♠∜Kk-f∜♠

Anbefalte innlegg

Hej

Siden mamma sa nei till moped, og jeg ikke gidder å spare siden jeg bare får 100kr mnd, så lurer jeg

på om dere vet noen måte jeg kan tjene meg opp till 5-11k?

Tack til alle som Skriver noe :p

Trenger Penger som Faen :p

Det jeg har gjort:

Gå runt med reklame (Slutta fikk 500kr uka, gikk i en hel by :/ )

Selge avis (1 kjøpte)

Skaffer jeg ikke penger snart så blir det dette:

Rane en "Jalla Sjappe"

Endret av KK-f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er så gira på å tjene penger at du slutter i en jobb som gir deg 5 ganger så mye som du ellers tjener, så vil jeg si at du like gjerne bare kan gi opp, og heller prøve og rane den jalla-sjappa di...

Edit: Gammel er du? Butikkmedarbeider kunne vært noe?

Endret av Loev
Lenke til kommentar
Hvis du er så gira på å tjene penger at du slutter i en jobb som gir deg 5 ganger så mye som du ellers tjener, så vil jeg si at du like gjerne bare kan gi opp, og heller prøve og rane den jalla-sjappa di...

Nå vet du ikke hvor mange timer han måtte jobbe for å tjene 500 kr. Hvis han fikk typ 50 kr timen skjønner jeg han godt.. da kan man like så godt pante flasker eller tigge.

:)

Lenke til kommentar

Nå vet du ikke hvor mange timer han måtte jobbe for å tjene 500 kr. Hvis han fikk typ 50 kr timen skjønner jeg han godt.. da kan man like så godt pante flasker eller tigge.

Tigging tjener man faktisk veldig bra på... En grunn til at de tigger vettu, at de tjener mer på det enn å jobbe...

Men det er som prostitusjon, man tjener bra, men det er skammelig arbeid

Btw trådstarter, kan du spille et instrument? Vet om en som tjente 1500 sammen med en annen på en time. De prøvde seg som gatemusikanter.

Lenke til kommentar

Jeg er Femten :D

Jeg gikk i en stor by, ca 13timer hver lørdag etter en stor Liste :p

Tigging er det siste jeg gjør :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...