Pepsi Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Laptopen min finner ikke den eksterne harddisken. Jeg kobler til via usb og alt ser ut til å funke. Jeg får til og med fjernet den på en trygg måte, men den blir ikke synlig i "min datamaskin". Noen som vet hva jeg gjør galt?? Takk. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvordan ser det ut i diskbehandling? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Hvordan ser det ut i diskbehandling? Beklager, er litt grønn. Hvor finner jeg diskbehandling? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Høyreklikke på min datamaskkin og velger Behandle. Så blar du deg frem til diskbehandling i vinduet til venstre. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Høyreklikke på min datamaskkin og velger Behandle. Så blar du deg frem til diskbehandling i vinduet til venstre. Harddisken viser i diskbehandling. Tidligere brukte jeg den til Mac, men formatene er jo de samme så jeg trodde ikke det skulle være noe problem?? Er bare jpeg og mp3 filer på harddisken. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Har den fått stasjonsbokstav i dislbehandlingen? Om ikke høyreklikk på den og velg "Change Drive Letter and Paths..." Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 hei, jeg har samme problem med en lacie ekstern. men min virket før da. også virker den når jeg plugger den inn i PS3`n min Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 hei, jeg har samme problem med en lacie ekstern. men min virket før da. også virker den når jeg plugger den inn i PS3`n min Min er også lacie.... Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 jeg prøvde diskbehandling nå. der sto det at filsystemet var "RAW" ? Jeg driver nå å kopierer inn alt til ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå