Skagen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei. Som nok mange har fått med seg, så var det sterke protester på at jeg gav klarsignal til å flette den rene bildetråden for kabinetter inn i Deres kabinetter her!. Men nå har tråden stått opp fra de døde, og jeg tenkte det kunne være fordelaktig med et navnebytte på den originale "Deres kabinetter her!" slik at det blir enklere å se hva som er forskjellen på disse to trådene nå. Jeg synes dere skal få fortsette å poste og bruke "Deres kabinetter her!" som før, i tillegg til å ha en ren bildetråd, så får dere brukere både i pose og sekk. Men "Deres kabinetter her!" kan vel sies i større grad å være en kafétråd for både prat og bilder om kabinettene deres. Forslaget mitt til navneendring er derfor: "Kabinettkaféen - Bilder og prat om deres kabinetter" Hva tycks? PS. Tok dette i en egen tråd så det ikke blir så mye off-topic i "Deres kabinetter her!". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Forslaget mitt til navneendring er derfor: "Kabinettkaféen - Bilder og prat om deres kabinetter"Hva tycks? Stemmer for det der! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Høres ut som en meget god ide Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Støttes helt klart! ~ Mortis Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Helt enig! Det nåværende navnet sier ikke så mye om hva som skjer i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå