Gå til innhold

Billigste rackrouter spm.

War

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke særlig smart å sette en trådløsrouter inne i et metallrack...

Det vil fungere som et faradaybur som tilsvarer det du har i en mikrobølgeovn.

Skal du kun bruke kablet nett, så går det an å lage en brakett selv med en tilfeldig router.

Sikkert penest om den har flat front i såfall. Når det gjelder Linksys WRT610, så jobbes det med støtte for DD-WRT for denne. I såfall blir den et veldig godt kjøp med forbedret potensiale.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Ikke tråløs, tenkte modem-router-switch-aksesspunkt hvor sisnenvte er langt unna racken.

Jeg har allerede en

KVM

318138.jpg

Netgear switch

454766.jpg

PowerConnect 6224F Fiber 10GB switch

6224f.jpg

Og en haug av 19" kabinetter,

Jeg vil lage en slik

4_racks.jpg

Og ikke en slik

seti_rack.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den 3com routeren jeg, så får jeg kobblet 20mbit fra telenor og 20mbit fra canal digital i samme router så jeg har en online nettkontakt-backup.

Så kan jeg lure på hve jeg elles får bruk for av dette:

* WAN ports: 2 autosensing 10 /100 /1000Mbps with auto MDI/MDIX

* LAN ports: 6 autosensing 10 /100 /1000Mbps with auto MDI/MDIX

* DMZ ports: LAN ports 1 and 2 can be configured as DMZ ports

* Protocols supported: Dynamic IP addressing, static IP addressing, DHCP Server, NAT/PAT (with TCP and UDP), PPPoE, PAP, CHAP, UDP, IP TCP, IPCP, PPTP, SNTP

* Security: Stateful packet inspection firewall, pre-configured filters for commonly used protocols, user-configurable filters for UDP and TCP packets with specific port numbers

* VPN support: VPN initiation, termination and pass-through for IPSec VPN termination and pass-through for PPTP and L2TP/IPSec tunnels

* Compatible with IPSec encryption schemes and standards, including IKE v1, IKE v2, AES-128, AES-192 and AES-256 DES and 3DES

* Routing: Static routing, RIP, DynDNS support, traffic shaping, load balancing and rollover

* Web Filtering: Static web filtering

* Management: http, https, ssh and SNMPv2c, pre-set defaults, remote management, port mirroring

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...