Iminzilion Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 har fått til å kjøre counter-strike i linux,. Men har eit lite problem. Bruker opengl. grafikken er fin på folka og våpene. men selve levlene ser ut som månen. hvordan fikse dette? har prøvd google.com og har brukt lang tid på: rtfm Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jau, det sto ikke hvilken versjon av wine/ configureparameter/ skjermkort du bruker... Har jo det ultimate oppslagsverket hos winehq, dette for cs: http://appdb.winehq.com/appview.php?appId=871 Kanskje du finner hint der? Lykke til Lenke til kommentar
aXept Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Gammel tråd, men likevel.. Jeg lastet i går ned StamInstall.msi (tror jeg det var) fra nettet og kjørte det i Wine, altså åpna mens jeg lastet ned... Installerte og alt gikk fint... Ingen problem.. Fikk installert CS og spillte en stund. Gikk smertefritt bortsett fra at "start-menyen" var fremme hele tiden så jeg fikk ikke sett peng etc. Men det ordna jeg, problemet mitt er som følger: Starter jeg steam nå, som jeg har en "snarvei" til på desktopen så starter det opp uten problem, men starter jeg CS og/eller CZ så kommer det opp "Prepering to lunch Counter-strike..." Og det forsvinner ganske kjapt. Så skjer det ikke noe mer... Blir bare stående der... Har prøvd å starte flere ganger på rad men samme skjer hver gang ? Er det noen kommandoer jeg kan bruke så jeg f.eks starter spillet med en ? Bruker Wine, den nyeste versjonen tror jeg det er Men funket jo fin fint i går ? I går så var det en consol som kjørte i bakgrunnen hele tiden, der jeg så hva som skjedde underveis... den er ikke der nå når jeg starter steam f.eks.. Noen som vet hva jeg kan gjøre ? Mandriva 2009 Powerpack er linuxen... Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du kan prøve å kjøre steam igjennom wine igjennom en terminal. Så får du se hvilke eventuelle feilmeldinger du får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå