Iceyas Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hei hei! Lenge siden jeg har vært inne her nå, så tenkte jeg kunne dele to av mine bilder fra sommeren. Dette er to bilder jeg er veldig fornøyd med. HDR bildet fra Bud, har bla. blitt en av de nominerte under fotovideo og tvnorge sin fotokonkuranse. Desverre fant jeg ikke ut det før jeg kom hjem fra syden Men, setter pris på litt feedback, whats good and whats bad? Begge bildene er HDR. Bilde fra Bud. Bilde fra Vigra. - Chriis Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 #1 - Alt for rævkjørt i etterarbeidet (tonemapping osv) #2 - Mye bedre! Behagelig HDR. Mangler en plass å hvile øynene, og horisonten er sjev. Lenke til kommentar
znace Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Bilde fra Bud. dette bilde er fint i å for seg... eneste jeg savner er mere klarhet og mindee iso kansje. syns himelen er litt uskarp men det er jo ikke der fokuspungte er, Bilde fra Vigra. syns jeg var direkte kjederlig. trur det hadde vert mye bedere i svart hvit med litt høyere kontraster bbare. test ut det å legg inn her da vell:) Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 11. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Kan prøve å legge ut HDR når jeg får tid Syns faktisk bilde fra vigra blei bedre når det blei fremkalt og tatt ei svart ramme rundt. Virka som om det blei mer dybde i det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå