Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utseende + speil og lys

Gjest Anonym_mann

Anbefalte innlegg

Sant nok. Jeg tenker mye på utseendet mitt selv. Men jeg prøver fremdeles å ikke la det gå så langt som at jeg hater mitt eget utseende om jeg ikke ser helt topp ut en dag. Ellers prøver jeg jo å ta det til meg at folk påpeker ting med meg som er bra, som jeg kanskje ikke har tenkt over selv.

Hvem er det som definerer hva som er attraktivt, btw? Er det meg selv, eller de jeg omgås? I mitt tilfelle er det tydelig at de rundt meg synes jeg kler ting bedre, enn det jeg synes selv, og omvendt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg til variantene over, har jeg merket noe med meg selv:

For rundt 5+ år sida kunne jeg ønske at jeg var penere enn det jeg så i speilet. Nå håper jeg som regel at jeg ser så bra ut som speilet viser, selv om noen speil er "onde".

På bilder er jeg verre, jeg blir alltid lei meg av å se bilder av meg selv. Jeg tok noen passbilder for 3 år sida, og på den tiden synes jeg de så helt vemmelige ut, og ble ganske trist. De samme bildene synes jeg nå er de peneste som noen gang har blitt tatt av meg (jeg er faktisk latterlig deilig på dem).

Mange skriver at det "heldigvis" ikke teller så mye for menn. Det gjør kanskje ikke det mtp. kjærlighet og drag, men jeg føler meg absolutt bedre med meg selv når jeg føler meg pen.

Prøver å jobbe med selvtilliten, men er så stresset av andre ting i livet at jeg aldri føler jeg får tid til det.

Lenke til kommentar

Er det andre enn meg som ser en stor forskjell på morgenen og på kvelden?

typ på morran ser jeg litt trøtt ut, slapp, øynene er litt mindre etc og jeg ser altså ikke bra ut i det hele tatt..

Når kvelden kommer, fra klokken 18.00 og utover, forandrer ansiktet mitt seg, posene forsvinner, øynene strammes opp(blir litt større) og jeg ser mye mere våken og elegant ut.

Skjønner jo hvorfor, er trøtt på morran, men syns det er litt teit at det en såpass stor forskjell, digger ikke meg selv like mye på skolen, som på kvelden tongue.gif

Noen som ser det samme som meg? eller vet om noen kremer, (guttesminke(?) eller noe for å forandre på dette.

Tar imot alle tips og forslag med et smil smile.gif

Lenke til kommentar
I tillegg til variantene over, har jeg merket noe med meg selv:

For rundt 5+ år sida kunne jeg ønske at jeg var penere enn det jeg så i speilet. Nå håper jeg som regel at jeg ser så bra ut som speilet viser, selv om noen speil er "onde".

På bilder er jeg verre, jeg blir alltid lei meg av å se bilder av meg selv. Jeg tok noen passbilder for 3 år sida, og på den tiden synes jeg de så helt vemmelige ut, og ble ganske trist. De samme bildene synes jeg nå er de peneste som noen gang har blitt tatt av meg (jeg er faktisk latterlig deilig på dem).

Mange skriver at det "heldigvis" ikke teller så mye for menn. Det gjør kanskje ikke det mtp. kjærlighet og drag, men jeg føler meg absolutt bedre med meg selv når jeg føler meg pen.

Prøver å jobbe med selvtilliten, men er så stresset av andre ting i livet at jeg aldri føler jeg får tid til det.

Mange som ser ganske bra ut til vanlig, men som ikke er fotogene i det hele tatt, altså ikke passer inn på bilder.

du forandra vel bare smaken etter som årene gikk, når det gjelder deg selv.

Som en annen dude skriver her, det at han ser veldig forandra ut på morran og kvelden, er veldig enig med han der, blir nesten en totalt makeover når kvelden nærmer seg vett ^^

Lenke til kommentar
Henger meg også på det spraytan sier, noen som har noen kremer, sminke etc som kan skjule dette ansiktet som oppstår på morgenen?

Du kan jo begynne med pudder?

Lenke til kommentar
Henger meg også på det spraytan sier, noen som har noen kremer, sminke etc som kan skjule dette ansiktet som oppstår på morgenen?

Ismaske er noe.. eller så kan du bare enkelt bruke et kalt glass fra kjøleskapet f.eks syltetøyglass, som du setter over øynene i noen minuter. Eller så kan man bare gi ansiktet en kald dusj.

Lenke til kommentar

Ismaske er noe.. eller så kan du bare enkelt bruke et kalt glass fra kjøleskapet f.eks syltetøyglass, som du setter over øynene i noen minuter. Eller så kan man bare gi ansiktet en kald dusj.

ismaske, hva er det for no? evt hvor kan det kjøpes?

Lenke til kommentar
Er det andre enn meg som ser en stor forskjell på morgenen og på kvelden?

typ på morran ser jeg litt trøtt ut, slapp, øynene er litt mindre etc og jeg ser altså ikke bra ut i det hele tatt..

Når kvelden kommer, fra klokken 18.00 og utover, forandrer ansiktet mitt seg, posene forsvinner, øynene strammes opp(blir litt større) og jeg ser mye mere våken og elegant ut.

Skjønner jo hvorfor, er trøtt på morran, men syns det er litt teit at det en såpass stor forskjell, digger ikke meg selv like mye på skolen, som på kvelden tongue.gif

Noen som ser det samme som meg? eller vet om noen kremer, (guttesminke(?) eller noe for å forandre på dette.

Tar imot alle tips og forslag med et smil smile.gif

Er akkurat samme med meg, og det irriterer meg veldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...