enurweb Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Jeg ble fortalt fra Toro på forespørsel til min store skuffelse at dem har valgt å kutte ut med Greek Wraps krydderet sitt (bilde i bunnen). Hjemme ble det brukt til pita og dessverre blir ikke pita det samme igjen Brukte alltid bare krydderbiten av den pakken, marinaden gikk i søppla. Spørsmålet er: er det noen som har noen hint til hva ingrediensene kan ha vært i denne krydderpakken? Ikke marinaden altså. Jeg lurer på om det kan være noe timian, tomat, hvitløk med mer men jeg er usikker og vet heller ikke størrelsesforholdet mellom krydderene. Om noen sitter med denne informasjonen så vær vennlige å del den I mellomtiden er det RIP pita for min del. Endret 10. september 2009 av enurweb Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Toro Greek Wraps er vel et forsøk på å lage gyros, så da kan du for eksempel prøve denne. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Neeeeeeeeeeeeeei Vi må starte en facebook-gruppe for Greek Wraps's tilbakekomst! Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Det bør absolutt gjøres noe! Greek Wraps krydderet var fantastisk! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Åh, denne er favoritten min! Jeg liker "marinaden" også, men rømmedressingen er jo himmelsk! Nam! Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Noen som har satt igang en aksjon eller? Skulle gjerne likt å visst eksakt hva slags krydder sammensetning som er brukt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå