Fear the Scare Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei problemmet er at jeg skal spille et spill som jeg vanlighvis kan spille, men nå sier den at du må sjekke om directX8.1 eller over har blitt instalert, men det er det... Jeg har byttet skjerm til Flatskjermen min for å teste, om det kan være et problem? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Dette skal ikke ha noe med skjermen å gjøre. Prøv å last ned nyeste her(denne er helt fersk) Endret 10. september 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Mulig innstalasjonsrutinene til spillet er såpass utfasert at den ikke kjenner igjen nyere versjoner av DX. Kan du fortsette instalasjonen ved å hoppe over dx tingen? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) fungere forsatt ikke... Hva er det da? har hatt samme problem før men husker ikke løsningen da.,. EDT: Jeg spilte det dagen før det skjedde, og har hatt spillet gående i nesten 1 uke før det igjen. Endret 10. september 2009 av Fear the Scare Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Prøv å legge inn directX igjen. Du skal vel ikke se bort fra at spillet bruker noen biblioteker som eksisterte i DX8.1, men som har blitt fjernet i nyere versjoner. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Løst* Det var pga av TV skjerme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå