Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg tenkte et kamera som kan filme i HD 720P eller 1080P til 2-2500,- kr, må ikke være slik at visst jeg er ustøddig på handen vil filmen bli ødelagt. Helst fra Pixmania siden de har slike pakker man kan kjøpe. Håper på svar. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Du bør ikke kjøpe fra PIXmania. Da er det nesten umulig å returnere den hvis den går i stykker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Hvor mener du jeg bør kjøpe da ?? Det skal jo ikke gå i stykker heller da. Endret 10. september 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har bestillt derfra flere ganger aldri hatt noe problemer. Hva med dette kameraet ? Det har bilde stabilisator. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg har bestillt derfra flere ganger aldri hatt noe problemer. Hva med dette kameraet ? Det har bilde stabilisator. Pixmania selger fra Frankrike, og mener at de ikke er underlagt norsk kjøpslov. Har dårlig erfaring med firmaet, bl.a. omtrent umulig å få kontakt med returavdeling. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg har bestillt derfra flere ganger aldri hatt noe problemer. Hva med dette kameraet ? Det har bilde stabilisator. Å levere en vare er ikke vanskelig. Det klarer selv bestemor. Har du hatt mange returer til dem? At du sier at kameraet ikke skal gå i stykker er vel og bra det, men noen ganger svikter teknikken og da er det lite du kan gjøre for å fikse det selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det fra da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå