godkjenn Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hmm. Fekk ikke noe kjekt brev i dag akkurat. Fekk eit brev med vennlig hilsen Helsesøster-helsestasjonen for ungdom.. Fekk litt panikk og ringte ex kjæresten min som er den enest jeg har hatt samleie med, om hva hun hadde snakket med helsesøsteren sin om, og koffor i helvete jeg hadde fått dette bervet. Hun kunne ikke skjønne koffor jeg har fått det brevet, og sier hun ikke har snakket med helsesøster eller lege om nåke lignanes problem, og har aldri tenkt hun har hatt klamydia, og skjønte ikke helt koffor hun skulle det. Så det jeg lurer på er koffor jeg har fått dette brevet? ?? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vel, kanskje er det en feil, eller kanskje så har ikke eksen din helt lyst til å være ærlig. Det er uansett ikke noen big deal, og jeg ville tatt en tur på helsestasjonen uansett. Eneste du skal foreta deg er å pisse på et glass (takk gud for at man ikke skal ha vattpinnen lenger!!!) og vente spendt på om du må knaske et par piller - værre er det ikke. Langt bedre enn å gå rundt og kanskje være smittet. Lenke til kommentar
godkjenn Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Vel, kanskje er det en feil, eller kanskje så har ikke eksen din helt lyst til å være ærlig. Det er uansett ikke noen big deal, og jeg ville tatt en tur på helsestasjonen uansett. Eneste du skal foreta deg er å pisse på et glass (takk gud for at man ikke skal ha vattpinnen lenger!!!) og vente spendt på om du må knaske et par piller - værre er det ikke. Langt bedre enn å gå rundt og kanskje være smittet. Men det burde ikke være nødvendigt og måtta bruka opp tida mi på slikt, nor jeg veit sikkert at ex`en min ikke lyger Edit: Ex dama mi var jomfru nor hun blei sammen med meg, og er ei jente som ikke lyger uansett omstendighetane Endret 10. september 2009 av godkjenn Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nei, hvorfor skulle eksen lyve? Hun synes sikkert det er kjekt å fortelle at hun var utro med en annen fyr før det ble slutt, og at hun ble smittet med klamydia. Frister sikkert ikke å lyve om sånt. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vel, vil du ta sjansen? Som sagt er det bare å pisse i en kopp, og that's it... Lenke til kommentar
Kanoner Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vel, vil du ta sjansen? Som sagt er det bare å pisse i en kopp, og that's it... Ai ai ai, dette avhenger av fastlegen din. Jeg har både pisset i kopp (en gang) og tatt vattpinneprøve flere ganger etter en clamydiainfeksjon som hadde bitt seg skikkelig fast. Og slipper du unna med pisseprøve så heldige deg, for vattpinneprøve er meget smertefult! Lenke til kommentar
godkjenn Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Vel, vil du ta sjansen? Som sagt er det bare å pisse i en kopp, og that's it... Hmm.. Jeg har ingen symptomer (Veit det er 90%som ikke får) Og det er over 7-8 måneder siden sist sammleie.. Ex dama mi hadde sakt om hun hadde vore utro, og hun hadde vertfall sakt fra om det kunne vore at jeg hadde fått klamydia. Så jeg går ut fra at det enten er noen som postet brevet på tull, eller så er det nok en feil Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Henvend deg til helsesøster og spør om det kun er en feil da. Kanskje hun er spesielt tiltrukket av unge gutter :!: Det siste var litt bøll... Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Eksen din ble vel spurt etter tidligere sexpartnere. Ikke bare så de kunne finne ut om hun hadde smittet noen, men også hvem som smittet henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå