Molochtov Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Kanskje litt dumt spm dette. Jeg trenger kabinettvifter i maskina, men såvidt jeg ser er det bare én kontakt for vifter på hovedkortet. Jeg trenger minst to vifter. Er det mulig å kople vifter til PSU? Evt. hvordan? Andre forslag mottas også med takk! Lenke til kommentar
Ash Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hvis du ikke fikk med en overgang når du kjøpte kabinett-viftene så kan du f.eks få kjøpt det her. Lenke til kommentar
Drunne Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Joda, du har to kontakter til kabinettviftene Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Joda, du har to kontakter til kabinettviftene På Deluxe verisjonen har man iallefall 3. To til CPU og Chipsett og en til.... Det hadde jeg tilogmed på mitt meget gamle A7V133 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 og jeg har det på a7v333 så den er nok der men vi kan ta feil, har papst vifter som kobles på pluggen til harddisk og cdrom og med nen vifter får du overgang (gjelder enermax tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå