Stany Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei, Noen som har tatt PSY1050 på NTNU og som kan si noe om hvordan eksamensoppgaven er utformet og hva som er viktigst å fokusere på? Grunnen for at jeg spør er at jeg har null-nada erfaring med multiple choice eksamener (annet en teoriprøven for førerkortet :!: ). Vet at dette er et såkalt "surfe-fag", men for min del er det ikke aktuelt å få under karakter B. Så alle tips og triks tas imot med takk Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei, jeg skal og ha dette faget, men har ikke funnet noe info annet enn :http://www.ntnu.no/portal/page/portal/ntnuno/AlleEmner?rootItemId=22934&selectedItemId=31007&emnekode=PSY1050&year=2009.... Har du link til en nettside me pensum etc etc ? Lenke til kommentar
Stany Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Det er kun to bøker som er pensum i dette faget. Den ene er Fischer og Sortland, innføring i organisasjonspsykologi og den andre er av Saksvik og Nytrø, ny personalpsykologi for et arbeidsliv i endring. Lenke til kommentar
9nja Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 KUN 2 bøker? 800 sider hørest ikke fryktelig fristende ut. Har TS noen nyttige tips/linker/gamle eksamens sett? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Bør kunne klare hvertfall C på multiple-choice dersom du har lest samandraga, uavhengig av fag. Kombiner det med wikipedia e.l. og du har ein B. Les heile pensum så får du kanskje ein A. ez lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå