tom waits for alice Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Er det noen her som har prøvet - og lykkes - med å kjøre TortoiseSVN på Win 7 RC? Jeg har installert dn uten problemer, og jeg kan logge meg på repo browser og lage en lokal working copy, så jeg vet at forbindelsen til Suberversion fungerer. Det som ikke gjør det er de dynamiske elementene på submenyen. De kommer rett og slett ikke opp, bare de faste: repobrowser, settings og help, og et par til. Jeg har googlet i et par dager uten å bli klokere. Enkelte sier det virker med en gang, and sliter, uten at jeg så langt har blitt noe klokere av det de skriver. Nå har jeg knapt brukt Tortoise før, så det kan hende at det er jeg som misforstår et eller annet... Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Never mind. Jeg slettet mappen, laget en ny og sjekket ut fra SVN på nytt, og nå virket det. Noe må ha gått galt første gangen... Så da kan jeg bekrefte at det virker. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå