kammiz Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg har lagt inn ericson communication suite, som står som neccesary på clubsonyericsson.com, og når jeg da skrur på IR på telefonen får jeg kontakt med datamaskin, dvs, den gir meg beskjed om at T300(hvorfor ikke T310?) er innen rekkevidde. Så prøver jeg å starte feks Sendfile fra christersson.org, men etter noen sekunder får jeg beskjed om at forbindelsen er brutt? Har også prøvd andre programmer, themes creator og slikt, men jeg får ingen kontakt med telefonen, enda datamaskinen oppdager den. Jeg har Tekram IR-mate 210 på windows xp prof norsk. Har før hatt nokiaprogramvare installert på maskinen, men dette er avinstallert. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 absolutt ingen her inne som har prøvd å koble t300 eller t310 til pc via ir? Lenke til kommentar
Trio Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 må du ha kabel for å gjøre det.Hvordan funker IR? Lenke til kommentar
Geni Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Du trenger ikke noe software. jeg trengte d hvertfall ikke. Bare aktiver Ir og legg den inntil den andre enheten som har Ir. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg er på tynn is når det gjelder Ir.. Du kan vel ikke være koblet til med communication suite når du skal koble deg til med SendFile. Bare en om gangen.. derfor du mister kontakten tror jeg. Ikke start communication suite og så prøv å koble til med Sendfile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå