En græll grill Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kan ikke huske å ha smakt uten Lenke til kommentar
Penance Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja! Havregrøt laget på vann smaker.. Vann. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Hvordan gjør man det i så fall? Jeg failet miserably når jeg prøvde det i microen. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Akkurat samme som med vann, eneste forskjell er at smaken blir mye bedre. Husk å bruk h-melk, for den beste smaken Hvordan du skal gjøre det i microen vet jeg ikke, bruker alltid kjele. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Kan ikke huske å ha smakt uten +1 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Havregrøt i micro blir jo fælt. Bruk en kjele, er ikke som det tar så mye lenger tid heller.. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Skal du spise dette fordi det er sunt eller fordi du tror det er godt? Jeg tviler på sistnevnte så satser på førstnevnte. Isåfall, hva er kluet med å lage grøt når du kan spise de "la naturell"? Tilsett rosiner og kanel for litt smak. Vel bekomme. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg pleier å lage i mikrobølgeovn. Bland melk, havregrøt, salt, sukker og kanel, varm opp i mikroen på full styrke i 1 minutt, tilsett masser av frukt, varm opp i 30 sekunder til. Blir ganske godt i min mening. Det som er veldig viktig her er tilberedningstiden, og mengden melk i forhold til havre. Det skal være "litt for mye", fordi det koker inn mens det er i mikroen. Her må du bare prøve deg fram rett og slett. Lenke til kommentar
Diploom Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 uten melk? hmm, ikke hørt om før. Men gjør samme som du gjør med vann Kok opp melken, ha i havregrøt og vent i 2-3 min Blir stråååålende. smak til med kanel og sukker. evt. nøtter uten salt Bon Apetitt Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Skal du spise dette fordi det er sunt eller fordi du tror det er godt? Jeg tviler på sistnevnte så satser på førstnevnte. Isåfall, hva er kluet med å lage grøt når du kan spise de "la naturell"? Tilsett rosiner og kanel for litt smak. Vel bekomme. Havregrøt smaker da fortreffelig. Jeg har alltid spist det fordi det er godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå