UniQueKakarot Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei! Jeg lurer på hvordan Celeron serien til Intel duger til overklokking. Hadde tenkt å gå til innkjøp av en bare for overklokking. Såå, om noen har noen erfaringer så del dem gjerne med meg! Men med det samme jeg lager en tråd kan jeg også spørre om Pentium- serien. Hvilke av de prosessorne klokker bra? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Eneste Celeronen jeg har er en et par år gammel Celeron 440 (enkeltkjerne, Conroe-L) som går på 3 GHz ved stock spenning. Den klarer nok mye mer enn som så, men AsRock-hovedkortet den står i har en FSB-vegg på ~300 MHz. Men i dag kjøper man vel helst Dual Core Celeron, siden de gir mer for pengene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Se på Ripping.org du, der kan du få noen tips:) Eller hwbot.org. Der er plenty av artige cpuer som er billige og artig under is:) Endret 10. september 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
UniQueKakarot Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Takk for tips! Ja, jeg har sett noen med skyhøye frekvenser på hwbot.org, så jeg vil prøve selv også Forøvrig så er jeg ikke så nøye om det er dual core eller singel core. Endret 10. september 2009 av UniQueKakarot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå