Barry White Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hei! James har nå i en årrekke posert i sine utallige bond filmer. Hvilken av dem mener du er den beste? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Die another day (den nyeste er alltid best mener nå jeg) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Die another day er ikke en ekte bond film mener nå jeg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Die another day (den nyeste er alltid best mener nå jeg) den var uten tvil den dårligeste .. en skam Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Die another day (den nyeste er alltid best mener nå jeg) den var uten tvil den dårligeste .. en skam Handlingen er kanskje ikke den beste, men så lenge den er spekket med usannsynlig ting og nye gadgets er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 vet ikke helt, synes en god del av de eldste er bra : det finnes foresten bare EN ekte Bond, og det er Connery, den som sier noe annet kan gå og legge seg Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 holder med en post. :wink: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 holder med en post. :wink: jepp men har har rett da :wink: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 vet ikke helt, synes en god del av de eldste er bra :det finnes foresten bare EN ekte Bond, og det er Connery, den som sier noe annet kan gå og legge seg Ja, Sean Connery er uten tvil den beste Lenke til kommentar
TRS Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 unskyld at det ble 3 poster men det var en side her som ble linket til fra en annen forumdel med over 300 bilder og det fucket opp loadingen. Ikke kan jeg slette dem heller Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Goldfinger. Men jeg synes at Roger Moore gjorde en akseptabel innsats som Bond! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Syns faktisk de nyeste filmene, utenom Die Another Day som skuffet enormt. Flere av de eldre filmene er jo klassikere, men nå snakker jeg om hvilke JEG fikk mest ut av Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Beste bond film(er) : Sean Connery - From Russia with love Lazenby - In her majestyes secret service <--- hans eneste da , men den er undervudert syntes jeg..er litt kul . Roger Moore - Man with the golden gun Timothy Dalton - Living daylights Pierce Brosnan - Goldeneye Overall best : From Russia with love , Connery`s filmer slaar de fleste synes jeg Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Goldfinger. Men jeg synes at Roger Moore gjorde en akseptabel innsats som Bond! Jaggu.. Men jeg synest det var kjipers av sean connery og ikke stille opp som skurk i en ny film. Det hadde vært tøft. Før synest jeg moonraker var best, sikkert fordi det var med romskip og slikt. Er litt i tvil om hvem som er best nå, mange av de gamle er skikkelig bra. Synest die another day kunne blitt bedre med hvilken som helst annen bond-babe, hater hu Halle Barry, vet ikke hvorfor, men kan ikke fordra hu. Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 vet ikke helt, synes en god del av de eldste er bra :det finnes foresten bare EN ekte Bond, og det er Connery, den som sier noe annet kan gå og legge seg Natta! Roger moore er best! Beste film er vel Octo.....ettellerannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå