Haze2003 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei! Jeg hørte fra en på jobben, at plassering av nettverksutstyr bak tven kan skade utstyret etter tid. Stemmer dette? For jeg har plasert Get modemet og et switch bak min Pioneer tv. Burde jeg plasere det lengere fra tven? Eller spiller dette ikke noe rolle? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Tror du kan slappe helt av gitt, har aldri hørt om at et modem skal ødelegge tven. Har selv min trådløse router bak tven og den har da virket fint i et par år nå slik Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Oki! Det var bra og høre Tenkte og henge utstyret opp på veggen bak en plante. Men, blir ikke så pent det heller Der utstyret står nå, er det ingen som ser... Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Bør gå bra det. Kan hende att "trådløst" utstyr (som tross allt sender ut radiosignaler) kan skade litt eldre utstyr, siden radiobølgene må gi igjennom tv-appratet og alle kretsene der for å nå fram til PC'ene i rommet. Men det kommer sikkert ann på gammelt utstyr av begge typer, og litt dårlig hell. Men med en kablet løsning, eller med ny TV/trådløs router bør ikke dette være noe problem i det hele tatt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå