javel666 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Total Commander er det første programmet jeg installerer på en pc. Har brukt Total Commander i 17 år nå Den het først Norton Commander, som ligner veldig mye på dagens Midnight Commander for linux. Anbefaler alle Total Commander, som forenkler filbehandling VELDIG mye i forhold til standard windows utforsker. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Litt pirkete kansje, men nei! Den het ikke Norton Commander før. Norton Commander er et program laget av selskapet til Peter Norton og har null og niks med Total Commander å gjøre. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Annet enn at de som lagde total commander nok hentet en del inspirasjon fra norton commander. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Måtte bare teste DOpus. Installerte, startet og avinstallerte Var jo bare en litt mere avansert for for Windows Explorer. Men jeg er sikkert ikke rett person til å uttale meg. Har brukt Norton Commander, Windows Commander og nå Total Commander siden tidenes morgen.... Blir umulig å bytte for meg...... Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 TC er et bra program. Bare så synd designet er så stygt. Hentet rett fra Win 3.11. Tydligvis laget av hardbarka programerere som ikke kan design. Oppsettet med knappeporsiosjoner etc. er heller ikke etter min smak, men akkurat dét er vel fordi jeg er så vant til DirOpus. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Reklame for et program som koster penger? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Reklame for et program som koster penger? Fordi det gjør så vondt å se noen bruke Utforsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå