Gjest medlem-82119 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Har bestillt ny pc, og valgte i utgangspunktet eizo 2411. Har også sett på 2432 modellen, og er usikker på om jeg bør bytte. Tenkt brukt delvis til spilling og delvis til kontoprogram. 2411 har ingen reviewer såvidt jeg kan se, er en led belyst skjerm. 2432 har gode reviewer, er en sPVA panal. Begge har såvidt jeg kan se displayport og dvi inngang. Endret 10. september 2009 av medlem-82119 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Kansellerte skjermkjøpet. Kundeservice på komplett trodde at d-sub var det samme som displayport. Viste seg at ingen av skjermene hadde displayport. Så da så... Valgte forøvrig dell U2410, som jeg ser mange her liker. IPS panel, displayport til fremtiden, pixelgaranti osv ser lovende ut. Skulle bare ønsket at den ble solgt i butikkene slik at jeg slapp å betale for frakt, men-men. Endret 10. september 2009 av medlem-82119 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå