rivrusk Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har en gps i bilen med software på minnekort, med nokså lav oppløsning. Nå har jeg kjøpt ny gps med oppløsning på 800X480. Hvordan endrer jeg det slik at bildet passer til skjermen på den nye gps`en? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har en gps i bilen med software på minnekort, med nokså lav oppløsning. Nå har jeg kjøpt ny gps med oppløsning på 800X480. Hvordan endrer jeg det slik at bildet passer til skjermen på den nye gps`en? Du sier ingenting om hvordan oppsettet ditt er. Hvilken GPS? Bruker du ekstern skjerm? Hvordan er det koblet? Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Jeg har bilstereo med gps. 7" skjerm. Ikke noe kjent merke på spilleren, men gps-programvaren er igo. Gps er innebygd i spiller. Hjalp det? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg har bilstereo med gps. 7" skjerm. Ikke noe kjent merke på spilleren, men gps-programvaren er igo. Gps er innebygd i spiller. Hjalp det? Nei =P Jeg skjønner ikke problemet ditt. Lenke til kommentar
steinark Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg har en gps i bilen med software på minnekort, med nokså lav oppløsning. Nå har jeg kjøpt ny gps med oppløsning på 800X480. Hvordan endrer jeg det slik at bildet passer til skjermen på den nye gps`en? Jeg har bilstereo med gps. 7" skjerm. Ikke noe kjent merke på spilleren, men gps-programvaren er igo. Gps er innebygd i spiller. Hjalp det? øh nei men du har en bilstereo med innebygget skjerm og gps? og du har kjøpt ny programvare som ikke er laget for bilstereoen din? og som fører til at programvaren ikke klarer å utnytte skjermen? men som likevel kjører? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå