Howard Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Femte generasjon Ipod Nano er lansert – nå med nyheter som videokamera og FM-radio. Les mer Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 "Apple har lansert femte generasjon Ipod Nano, som ikke overraskende kommer med en del forbedringer fra forgjengeren. " Jeg synes strengt tatt dette var overraskende, jeg ;-P Det teiteste må være at de har lagt inn et video only-kamera :-P På iPhone hadde de et pic only kamera i to generasjoner, før de forstod at det faktisk finnes folk som synes det er greit å ha muligheten til å snappe opp en film innimellom :-) Er dette en kompensasjon? "Ny Nano med gammel iPhone utfyller hverandre perfekt"? :-P Hvorfor ikke bare gjøre det riktig med en gang, er mitt spørsmål :-) Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Var vel overraskende at det ikke var kamera på Touch ! ikke mye nytt på den heller Lenke til kommentar
breathe Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Var jo litt kult med pause-funksjon (aka timeshift) for FM-radio :-) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Rart at de ikke kom med en bedre radio med digital radio muligheter i tillegg. Nå satser vi jo på DAB i norge, men etter det jeg har forstått så er det en steinalder teknologi allerede. Synes det er rart at touchen heller ikke fikk kamera, men uansett kommer nok YouTube og lignende tjenester til å bli overlesset med enda mer søppel etter dette. Et annet spørsmålø er hvor bra dette kameraet egentlig er, om det kun kan brukes til lek eller mer seriøse ting også. Og som nevnt, så kunne man kanskje også fått inn muligheten til å ta enkelt bilder også, men det kommer nok i løpet av 2- 3 generasjoner, he he. Endelig fikk man mulighet til å organisere programmene på iPhonen i iTunes, dette synes jeg var på høy tid at kom. Men mangler fremdeles muligheten til å kunne synkronisere disse spillerene mot flere enn en maskin. Noe som jeg har surt erfart når jeg fikk ny maskin. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nå er det nok litt enklere å hent ut et enkeltbilde fra en video, enn å lage video fra et enkeltbilde... Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Produktet heter iPod. Det ser helt latterlig dumt ut med Ipod. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Men hva er oppløsningen ?? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Men hva er oppløsningen ?? H.264 VGA video, 640 by 480 pixels, up to 30 frames per second with AAC audio Lenke til kommentar
thomas_goble Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Endelig radio, nå begynner iPod å bli litt aktuelt. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Skulle hatt Wi-fi... Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Mulig det er VGA-oppløsningen som hindrer muligheten for bilder. Ville kanskje ikke vært så kult om kameraet maksimalt fanga bilder med 0,00001 mp. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Bare jeg som synes matt aluminium er et baedre valg? Det ser mer eksklusivt ut, på den måten at det ikke prøver å stikke fram. Og når de først legger inn FM radio, gjør de det skikkelig. Bare synd at Microsoft tilbyr HD radio på sin Zune HD. Jeg så ørten kommentarer på Engadget fra folk som sa de nå hadde fått et enkelt valg, nemlig Zune HD. Ingen OLED anno 2009, med DEN prisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (...)Et annet spørsmålø er hvor bra dette kameraet egentlig er, om det kun kan brukes til lek eller mer seriøse ting også. Hva mener du med "mer seriøste ting"? Med tanke på at produktet trolig er myntet på den yngre garde som kanskje bare ønsker å enkelt kunne laste opp videoopptak til YouTube, er det vel begrenset hva man faktisk kan utrette med det lille videoapparatet? Produktet heter iPod. Det ser helt latterlig dumt ut med Ipod. Har du lest denne artikkelen? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Produktet heter iPod. Det ser helt latterlig dumt ut med Ipod. Har du lest denne artikkelen? Ja, det er tydelig at redaksjonen føler seg mer kompetente og språkkyndige enn Språkrådet (det offisielle norske organet som skal ivareta språket vårt), og høyt hevet over over Språkrådets anbefaling om å skrive iPod... http://www.sprakrad.no/nb-no/Toppmeny/Aktu...Pod-eller-Ipod/ Endret 10. september 2009 av Newton Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er pedometeren en vanlig skritteller? Eller gjør den sånn at man ikke trenger den mottakeren til Nike+ kitet når man løper, men bare selve sensoren som plasseres i skoen? Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Nei nå nærmer det seg vel iphone nano her Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nei nå nærmer det seg vel iphone nano her Hva du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg