Majjan Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hva kan det være? Les mer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 #"¤"%&" Jeg er sinnsykt spent på hva som kommer ramlende. Jeg er stygt redd for at jeg kommer til å bli skuffet, men - jeg lever i håpet. Lenke til kommentar
qlubber Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 En ny "Day of the tentacle" hadde bare vært helt konge, men det er vel TellTale Games som har tatt over adventure-spillene. Nye Monkey Island er bare helt herlig (tom. fått dama til å digge det :-)... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hva som helst som har og gjøre med Day of the Tentacle hadde vært gode nyheter. Er det noe liv i det gamle i form av rernake til PS3, iphone eller lignende? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er vel snakk om et nytt spill, og ikke en ny remake vel? Selv om Monkey Island 2: Special Edition ikke hadde vært å forakte. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Remake av Outlaws, plx? Det hadde vært fantastisk... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Leste for en stund siden at sjefen der (i spillavdelingen) er svært interessert i X-Wing og Tie Fighter, så det er jo en mulighet... Hadde ikke hatt noe imot Maniac Mansion 3, men bare om de klarer å beholde humoren fra de to første. Et nytt Indy-adventure hadde heller ikke vært så dumt, bare de lærte fra den fjerde filmen. Det var en ganske bra manual hvordan man ikke skal lage Indy-film. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 De skulle laget et nytt Jedi Knight. Da hadde hvertfall jeg blitt seriøst glad. Jedi Knight-spillene var utrolig gjennomførte. Lyssabel-delen fungerte utrolig godt, og historien i singleplayer-kampanjene var engasjerende. Likte også godt flerspilleren i JK-spillene. Hadde mange artige moduser der, blant annet en hvor det kun er en lyssabel på kartet, og at det er om å gjøre å holde denne lengst, samtidig som man ikke blir drept av alle de andre spillerne som også jakter på lyssabelen. Capture the flag var også artig. At man kan løpe på vegger og hoppe relativt høyt og langt var jo selvsagt bare et ekstra pluss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg