Gå til innhold

koss porta pro til 200kr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De liggerpå rundt 300kr på komplett så tviler jeg på at du finner de så billige som 200kr i butikk.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354676

265,- på komplett ;)

Ta en titt på prisguide.no ;)

- Koss-hodetelefoner/ørepropper

- Koss ProtaPro

Tviler på at du finner de i en vanlig butikk til 200,-, jeg også.

Trådstarter, hvorfor vil du ha PortaPro?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Mener å huske at jeg så de for 200kr i den lokale Expert butikken..men husker ikke helt sikkert.

@2B'1:

Han vil sikkert ha de fordi "alle andre har de" pluss at de er utrolig behagelige, og har veldig god lyd til å være så billige som de er.

Praktiske er de også, kan brettes helt sammen.

(Har de selvfølgelig selv ;D)

Endret av timb
Lenke til kommentar
Mener å huske at jeg så de for 200kr i den lokale Expert butikken..men husker ikke helt sikkert.

@2B'1:

Han vil sikkert ha de fordi "alle andre har de" pluss at de er utrolig behagelige, og har veldig god lyd til å være så billige som de er.

Praktiske er de også, kan brettes helt sammen.

(Har de selvfølgelig selv ;D)

Jeg har de selv, men er ikke i nærheten av fornøyd.

Brettes helt sammen? De går jo opp bare mann er så vidt borti dem :(

Hva er poenget med å ha det "alle andre" har?

Lenke til kommentar

Husker jeg betalte 800 kr for mine, men det er en del år siden.

Synes ikke lydkvaliteten i de nye kan måle seg med de gamle.

Man kan gjøre en del ting på en god equalizer, men de er ganske dårlig oppløst i høyere mellomtone og diskanten er mer eller mindre borte, og så er det jo en monsterbass i dem på enkelte frekvenser.

Se heller på Sennheiser sine PX-hodetelefoner. De er ikke særlig holdbare mekanisk de heller, men lyden er i alle fall mye bedre i dem.

PortaPro til 200 kr i butikk må være superspesialtilud eller opphørssalg. Normalt koster dem ikke under 299,-

Lenke til kommentar

Man kan gjøre en del ting på en god equalizer, men de er ganske dårlig oppløst i høyere mellomtone og diskanten er mer eller mindre borte, og så er det jo en monsterbass i dem på enkelte frekvenser.

Se heller på Sennheiser sine PX-hodetelefoner. De er ikke særlig holdbare mekanisk de heller, men lyden er i alle fall mye bedre i dem.

PortaPro til 200 kr i butikk må være superspesialtilud eller opphørssalg. Normalt koster dem ikke under 299,-

Og selv om de hadde kostet 200,- ville det fortsatt vært PortaPro, dvs ikke verdt pengene etter min mening ;)

Lenke til kommentar

Er lydkvaliteten dårligere på nye PortaPro? Merkelig. Mener bestemt at de er nøyaktig de samme elementene som har blitt brukt hele veien fra midten av åttitallet og frem til dags dato.

Lenke til kommentar

De er nok helt identiske ja.

Det er ikke det at de har så mye bass, mer at de har en dårlig bass, høres ut som om elementene er laget av tøy, bare blafring og rumling. Men for 200kr er de vel greie. Dog synes jeg at diverse sennheiser og AKG headset til 2 og 3 ganger prisen fortsatt gir mye bedre lyd for pengene.

Lenke til kommentar
De er nok helt identiske ja.

Det er ikke det at de har så mye bass, mer at de har en dårlig bass, høres ut som om elementene er laget av tøy, bare blafring og rumling. Men for 200kr er de vel greie. Dog synes jeg at diverse sennheiser og AKG headset til 2 og 3 ganger prisen fortsatt gir mye bedre lyd for pengene.

Jeg vil nå si at det er begge deler ;)

Lenke til kommentar
Er lydkvaliteten dårligere på nye PortaPro? Merkelig. Mener bestemt at de er nøyaktig de samme elementene som har blitt brukt hele veien fra midten av åttitallet og frem til dags dato.

Det kan sikkert han noe med at de gamle var godt innkjørt, men så har jo hodetelefon-erfaringen steget betraktelig for min del, og det gjør vel sitt til at man endrer mening på hva som er god lyd. Alt har med referanser å gjøre. Jeg synes også PortaPro var helt supre nå jeg først fikk dem og hadde lite å sammenligne med annet enn gammelt ræl.

Bruker tross alt Sennheiser HD 650 daglig, så jeg vet jeg er en smule bortskjemt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...