petternilsen92 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 noen som vet om en butikk der de selger koss porta pro headset til 200kr? jeg er ikke interessert i og bestille over nett da jeg ikke har tilgang til ett kredittkort og jeg vil kunne gå i en butikk og levere de inn når de blir ødelagt... noen som har sett noe? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 De liggerpå rundt 300kr på komplett så tviler jeg på at du finner de så billige som 200kr i butikk. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354676 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) De liggerpå rundt 300kr på komplett så tviler jeg på at du finner de så billige som 200kr i butikk. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354676 265,- på komplett Ta en titt på prisguide.no - Koss-hodetelefoner/ørepropper - Koss ProtaPro Tviler på at du finner de i en vanlig butikk til 200,-, jeg også. Trådstarter, hvorfor vil du ha PortaPro? Endret 10. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Mener å huske at jeg så de for 200kr i den lokale Expert butikken..men husker ikke helt sikkert. @2B'1: Han vil sikkert ha de fordi "alle andre har de" pluss at de er utrolig behagelige, og har veldig god lyd til å være så billige som de er. Praktiske er de også, kan brettes helt sammen. (Har de selvfølgelig selv ;D) Endret 10. september 2009 av timb Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 200kr må være sånne de har tatt inn til rep i bytte mot nye isåfall.. (vil jeg tippe) Og da er det sannsynligvis ikke akkurat vanlig at de har store mengder av dem? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Som sagt husker jeg ikke om det var 200kr..det var noe med 200, mulig det var 299 Det var mange av dem..forsegla og alt.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Da var det nok 299. 200 høres veldig billig ut. Isåfall, løp og kjøp om du først skal ha. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Mener å huske at jeg så de for 200kr i den lokale Expert butikken..men husker ikke helt sikkert. @2B'1: Han vil sikkert ha de fordi "alle andre har de" pluss at de er utrolig behagelige, og har veldig god lyd til å være så billige som de er. Praktiske er de også, kan brettes helt sammen. (Har de selvfølgelig selv ;D) Jeg har de selv, men er ikke i nærheten av fornøyd. Brettes helt sammen? De går jo opp bare mann er så vidt borti dem Hva er poenget med å ha det "alle andre" har? Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg må nok si jeg er enig med 2B'1. Koss Porta Pro er billige og de har kanskje god lydkvaliteten i forhold til prisen, men de er fortsatt dårlige. Jeg synes det er altfor mye bass og de tåler utrolig lite. Det er i hvertfall min opplevelse av Porta Pro. Lenke til kommentar
tole Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Husker jeg betalte 800 kr for mine, men det er en del år siden. Synes ikke lydkvaliteten i de nye kan måle seg med de gamle. Man kan gjøre en del ting på en god equalizer, men de er ganske dårlig oppløst i høyere mellomtone og diskanten er mer eller mindre borte, og så er det jo en monsterbass i dem på enkelte frekvenser. Se heller på Sennheiser sine PX-hodetelefoner. De er ikke særlig holdbare mekanisk de heller, men lyden er i alle fall mye bedre i dem. PortaPro til 200 kr i butikk må være superspesialtilud eller opphørssalg. Normalt koster dem ikke under 299,- Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Husker jeg betalte 800 kr for mine, men det er en del år siden.Synes ikke lydkvaliteten i de nye kan måle seg med de gamle. Man kan gjøre en del ting på en god equalizer, men de er ganske dårlig oppløst i høyere mellomtone og diskanten er mer eller mindre borte, og så er det jo en monsterbass i dem på enkelte frekvenser. Se heller på Sennheiser sine PX-hodetelefoner. De er ikke særlig holdbare mekanisk de heller, men lyden er i alle fall mye bedre i dem. PortaPro til 200 kr i butikk må være superspesialtilud eller opphørssalg. Normalt koster dem ikke under 299,- Og selv om de hadde kostet 200,- ville det fortsatt vært PortaPro, dvs ikke verdt pengene etter min mening Lenke til kommentar
lordmyrland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Husker jeg betalte 800 kr for mine, men det er en del år siden.Synes ikke lydkvaliteten i de nye kan måle seg med de gamle. Man kan gjøre en del ting på en god equalizer, men de er ganske dårlig oppløst i høyere mellomtone og diskanten er mer eller mindre borte, og så er det jo en monsterbass i dem på enkelte frekvenser. Se heller på Sennheiser sine PX-hodetelefoner. De er ikke særlig holdbare mekanisk de heller, men lyden er i alle fall mye bedre i dem. PortaPro til 200 kr i butikk må være superspesialtilud eller opphørssalg. Normalt koster dem ikke under 299,- Er lydkvaliteten dårligere på nye PortaPro? Merkelig. Mener bestemt at de er nøyaktig de samme elementene som har blitt brukt hele veien fra midten av åttitallet og frem til dags dato. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 De er nok helt identiske ja. Det er ikke det at de har så mye bass, mer at de har en dårlig bass, høres ut som om elementene er laget av tøy, bare blafring og rumling. Men for 200kr er de vel greie. Dog synes jeg at diverse sennheiser og AKG headset til 2 og 3 ganger prisen fortsatt gir mye bedre lyd for pengene. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 De er nok helt identiske ja. Det er ikke det at de har så mye bass, mer at de har en dårlig bass, høres ut som om elementene er laget av tøy, bare blafring og rumling. Men for 200kr er de vel greie. Dog synes jeg at diverse sennheiser og AKG headset til 2 og 3 ganger prisen fortsatt gir mye bedre lyd for pengene. Jeg vil nå si at det er begge deler Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ulyder er mer fremtedende og låter høyere, det er ikke så enormt mye bass egentlig, det er bare det stygge man merker mye tydeligere. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Det kan godt være. Kanskje det er litt av begge deler? Pent blir det i hvert fall ikke Endret 15. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg har AKG k518dj selv, et headset for de som liker mye bass, og skrur man opp nok så danser det nesten på ørene (anbefales ikke om man har lyst til å beholde hørselen sin lenge) men der er det pent og stramt, og man bare skrur opp og opp fordi det er rent. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hva man synes er mye/lite bass varierer nok fra person til person, og ikke minst musikksmak og sjanger man hører på. Men du har nok et godt poeng i det du sier. Lenke til kommentar
tole Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er lydkvaliteten dårligere på nye PortaPro? Merkelig. Mener bestemt at de er nøyaktig de samme elementene som har blitt brukt hele veien fra midten av åttitallet og frem til dags dato. Det kan sikkert han noe med at de gamle var godt innkjørt, men så har jo hodetelefon-erfaringen steget betraktelig for min del, og det gjør vel sitt til at man endrer mening på hva som er god lyd. Alt har med referanser å gjøre. Jeg synes også PortaPro var helt supre nå jeg først fikk dem og hadde lite å sammenligne med annet enn gammelt ræl. Bruker tross alt Sennheiser HD 650 daglig, så jeg vet jeg er en smule bortskjemt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå