KK2KK2KK Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Treng litt hjelp med å sette sammen 2 bilder: R22 300C - R22 på topp, men speilvendt, og 300C på bunn. - Utvide bredden på bildene med ekstra himmel. - Og evt. utvide litt på toppen av R22, og konstruere resten av rotorbladet. - Jevne ut "kanten" mellom bildene, evt. fikse samme farge på himmelen. Har prøvd meg litt fram i Paint.NET, men har litt problem med å få fin overgang mellom bildene. Har også utvida bildet med ekstra himmel på begge sider, men om man studerer litt ekstra, ser man at det er cut&paste flere ganger. Her er Paint.NET fila eg har prøvd med: R22 300CB.pdn Håper noen er villige til å hjelpe Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Viss du hadde lagret det som en annen konversiell fil type enn .pdn hadde det vært lettere for oss og se hva du ønsket. Lenke til kommentar
KK2KK2KK Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Var noe sånt jeg tenkte meg: R22300C Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Rask runde i PS: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 De der to må jobbes en del med for å få resultatet perfekt, var mye mer støy på det nederste bildet enn det øverste. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 De der to må jobbes en del med for å få resultatet perfekt, var mye mer støy på det nederste bildet enn det øverste. dette er bedre? Lenke til kommentar
KK2KK2KK Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Takk for hjelp Ble bra det. Lenke til kommentar
KK2KK2KK Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Change in plans! Ble litt endringer, så vil ha de side ved side istedet. 300C til venstre i bildet, flyr mot venstre. R22 til høyre i bildet, flyr mot høyre (fortsatt speilvendt). Og om mulig, legg til ekstra himmel rundt kantene så forholdet(width x height) blir 11 x 8½ inches (279.4 mm x 215.9 mm). Størrelsen treng ikke tilsvare de målene, så lenge kvaliteten er noenlunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå