klenoth Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Hei, jeg har nå en pc som består av et Geforce 8800 GTS skjermkort med 640 Mb på kortet. Maskinen forøvrig har en Intel core quad Q6600 @3GHz med 4Gb minne. Jeg merker at det begynner å sakke litt av på de nyeste spillene på god oppløsning å ønsker mere flyt. Er det noe vits å oppgradere skjermkortet eller er det på tide å bytte heile greia(blir dyyyrt) I så fall hvordan skjermkort burde jeg gå for (før CPU blir flaskehals)? Takker for gode råd. Endret 10. september 2009 av klenoth Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Med den CPUen kan du lett gå for noe mye mer moderne. Den holder mål helt fint enda. Ta f.eks HD4890 eller GTX275. Vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke da. Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Med den CPUen kan du lett gå for noe mye mer moderne. Den holder mål helt fint enda. Ta f.eks HD4890 eller GTX275. Vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke da. Ok, hvilket kort burde jeg gå for? Dette MSI GeForce GTX 275 eller dette Sapphire Radeon HD 4890 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå