AudunSæther Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei. Jeg leier (nedbetaler) per dags dato en bærbar PC i mitt navn, men som så og si bare brukes i forbindelse med mitt enkeltpersonsforetak. Dum som jeg var satte jeg ikke avtalen på bedriften. Kan jeg på noen måte føre dette inn i regnskapet, når regningene ikke kommer i bedriftens navn? Kan jeg "overføre" mine regninger, eller "selge" maskinen til firmaet? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Er det den leasing avtale du har, eller er det et kredittkjøp hvor du nedbetaler maskinen? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Det er et kredittkjøp. Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 *Bump* Ingen som kan hjelpe meg med dette spørsmålet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå