Ratleto Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Marthe har kapret brukernavnet til Tor Atle for å skrive innlegg her... Som TA har nevnt tidligere, har ikke vi all verdens døgnrytme om dagen, men satser hardt på å rekke Storlien til klokken 11:00 Tenkte bare jeg skulle slenge ut et par forslag til mat, for å se om det var noe respons. Litt greit å vite om jeg må ha med meg noe spesielle krydder eller lignende. 1. Kjøtt etter eget ønske med bakt potet, salat og saus + brød 2. Pastarett av et eller annet slag... med salat og brød 3. Hjemmelaget gryte etter ønske, med ris, salat og brød Tre enkle alternativer. Tenk på det til i morgen. Jeg tar med litt basics fra skapene her hjemme, så handler vi resten i morgen. Klem fra Marthe Lenke til kommentar
Sille Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Høres kjempeflott ut Marte! Jeg og Jørgen Gleder meg til en trivelig helg! Lenke til kommentar
Sille Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Siste nytt: en kolega hadde lyst til å bli med oss, på dagstur. Møter opp på storlien. Lenke til kommentar
arela Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kjempe Marthe - (tror jeg går for alternativ 1,2 og 3 ) Har nå fått pakket fotoposen (bortsett fra et batteri som er på lading). Da er det bare beauty-baggen igjen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da har jeg startet bildetråd her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå