Gå til innhold

Hyttetur AKAM midt-norge 26-27 september!


Sille

Anbefalte innlegg

Dattera kommer hjem på høstferie fra Bergen den helga, så det er litt dårlig gjort av meg å stikke av da, lissom.

Har en følelse av at dere snart kommer til å glemme hvem jeg er, men satser stort på novembertreffet i stedet.

Prøv å ha det gøy uten meg, da. (Ja, jeg vet det blir tøft.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg legger inn dette fra Helena, sitat fra mail:

Vi kommer hjem dagen fore (fredag), sa jeg kan ikke bli

med. Vi er sikkert velig trotte og har massor at ordne med da. Jeg tok ikke

med mine login, sa jeg kan bare lese (ikke skrive) pa Akam. Kan du skrive en

melding fra meg om dette i Trondheim eller hyttetraden?

Hadde veldig lyst på denne hytteturen,håper det byr seg flere anledninger, jeg "må" i en fødselsdag på lørdag ettermiddag.

RandiA

Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake fra en ukestur til Kypros.

 

Joda, det stemmer at jeg hadde et par hendelser med hunder på Rødde. Først tisset en lokal hund på fotosekken min, deretter veltet Chris sin hund stativet mitt med kamera på. Men begge deler gikk bra. :)

 

Ang allergi, så har jeg allergi mot alt med pels, men det går bra så lenge jeg får vasket meg godt nok på hendene hvis jeg tar på dyr med pels. Så det skal gå bra for min del.

 

Noen spesielle matønsker for lørdagskvelden, eller?

Lenke til kommentar
Da er jeg tilbake fra en ukestur til Kypros.

 

Joda, det stemmer at jeg hadde et par hendelser med hunder på Rødde. Først tisset en lokal hund på fotosekken min, deretter veltet Chris sin hund stativet mitt med kamera på. Men begge deler gikk bra. :)

 

Ang allergi, så har jeg allergi mot alt med pels, men det går bra så lenge jeg får vasket meg godt nok på hendene hvis jeg tar på dyr med pels. Så det skal gå bra for min del.

 

Noen spesielle matønsker for lørdagskvelden, eller?

 

Er kun en liten sjangs for at hundene blir med,- den gamleste sønnen i huset har pelsallergi, men av en eller annen grunn reagerer han ikke på cocker spaniels.

 

Når det gjelder matønsker så har jeg ingen innvendinger, så lenge det ikke blir fiskeboller i kvit saus eller kløbb. De to tingene spiser jeg rett og slett ikke. Ellers så spiser jeg det meste, har til og med spist trost, due , kråke, moskus, bjørn og værballer.

Lenke til kommentar
Noen ide om tidsramme?

Vi må vel fylle matkurva til Marthe også.

Harrytur?

 

Tja,- den oprinnelige planen min var å dra opp på hytta grytidlig på lørdag, merke opp avkjørselen og veien opp til hytta, for deretter å koke kaffe til dere kom, men siden vi dessverre blir så få så er det jo fullt mulig å ta en felles harrytur først. (billig snus og redbull er jo toppers) Hytta er varm og god når vi kommer allikevel, mine foreldre drar ned fra hytta i morgen kveld.

 

Tar jo bare 15 min fra Meråker og opp til storlien. Skal vi satse på å møtes ved shell i meråker og kjøre sammen opp til storlien og deretter inn til hytta? Evt. Når?

Lenke til kommentar

Vi kan godt ta en tur til Sverige når det ikke er lenger unna. Ang tollen og fotoutstyr, så kan du jo dra innom den norske sida og registrere at du tar med ting over, dersom du vil være 100% sikker. Men jeg kommer ikke til å gjøre det. Det jeg har, kan man stort sett se er brukt og sånn.

 

Marthe og jeg kommer oss neppe veldig tidlig opp i morra (sliter litt enda, etter at vi kom hjem 06:30 tirsdag morgen). Men dere kan jo ta turen over alene dersom dere synes vi blir for trege.

 

Ang mat, så vet jeg fortsatt ikke hva det blir. Dere har jo ikke kommet med noen direkte ønsker.

Lenke til kommentar

Egentlig like greit å finne ut hva vi skal ha der og da, ja, fant Marthe og jeg ut. Og vi kan godt ta en tur til Storlien dersom det ikke er lange biten dit.

 

Men når kunne dere tenke dere å få handlet? Som sagt litt lenger opp i tråden, så har ikke Marthe og jeg allverdens bra døgnrytme akkurat nå. Hvor lang tid tar det å kjøre fra Stjørdal og inn til Meråker, hytta og Storlien?

Lenke til kommentar

Jepp! Da var jeg våken igjen.- snakker om døgnrytme,- har hatt "tidliguke" på jobb den uka her,- startet på jobb kl. 0400 denne uka! :dribble:

 

Fra stjørdal og inn til hytta tar det ca 1 time og 5 minutter. Fra stjørdal til storlien tar det sånn noenlunde det samme,- fra storlien og til hytta tar det ca 35 minutter. Det vil si at fra trondheim sentrum og inn til hytta tar det ca 1 time og 40 minutter

 

For min del spiller det ingen stor rolle når vi er på storlien, slenger ut 1100 som ett forslag? Det er ikke allt de har på storlien heller,- svenskene er rare sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...