Gå til innhold

Bli rik nå?


Kimz88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktig !

 

Men jeg kikket litt nærme på det. Og de trengte vistnok noen spørsmål om deg før du skulle sende et skjema. Og da var det et spørsmål der det stod hvor mye penger du kanskje kunne lagt inn. Og det ene alternativet var 0,-

 

Og så lenge dette var et alternativ så regner jeg med at man da strengt tatt ikke trengte å legge inn penger ?

Lenke til kommentar

skal du tjene penger på nett så anbefaller jeg den HER

 

her skal du bare registrere deg så får du masse mail du bare trenger å åpne så får du 0,50 tror jeg.

 

jeg har tjent opp 400kr på 1 måned nå og fått det utbetalt : )

 

meget fornøyd :thumbup:

 

 

REDIGERING: ser ut som linken er ødelagt men her er den: *Refferallinker er ikke ønsket på forumet*

Endret av KVTL
Fjernet vervelink/ refferallink
Lenke til kommentar
Om noe høres for godt ut til å være sant, så er det som regel de. :)

 

FYP

 

Hvis du alltid umiddelbart avviser alt som høres ut til å være for godt til å være sant, går du glipp av mange gode muligheter.

 

Robert sitt sitat er såklart ment for de som ikke vet bedre.

Hvis du er en av de som mener de vet bedre, ta heller en kjapp analyse og se hva som lønner seg.

Lenke til kommentar
Hvis du alltid umiddelbart avviser alt som høres ut til å være for godt til å være sant, går du glipp av mange gode muligheter.

Nå skrev han ikke at det *alltid* er sånn og at man ikke bør tenke før man avviser noe, men kan du komme med eksempler på noen reelle slike muligheter du tror man ville gått glipp av ved å være skeptisk?

Lenke til kommentar
Hvis du alltid umiddelbart avviser alt som høres ut til å være for godt til å være sant, går du glipp av mange gode muligheter.

Nå skrev han ikke at det *alltid* er sånn og at man ikke bør tenke før man avviser noe, men kan du komme med eksempler på noen reelle slike muligheter du tror man ville gått glipp av ved å være skeptisk?

 

Jeg ble engang tilbudt et gratis veddemål på $1100. Det tjente jeg $1000 på uten nevneverdig bryderi.

 

Men 99% av gangene stemmer det at når noe høres ut til å være for godt til å være sant, så er det det.

Endret av yaddah
Lenke til kommentar

Det første og eneste spørsmål TS bør stille seg er: Hvis noen hadde funnet nøkkelen til å bli rik i en fei, tror du de hadde prøvd å selge ideen på nettet?

 

Selvfølgelig ikke er svaret med mindre de er avhengige av å lure folk til å satse penger for å tjene på "ideen".

 

Bare lureri med andre ord. Men prøv gjerne, og fortell oss hvor rik du ble på dette opplegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...