Gå til innhold

Vox som gir bra "Wet look" og stivelse i håret:)?

Anbefalte innlegg

Hei, har dere tips til en bra vox, som gir "Wet Look" og stivelse i håret?

Og så til slutt, har dere tips til hårfrisyre? håret mitt er ned til ørene i sidene og ganske lang lugg, skal klippe meg... men tenkte jeg bare skule tynne ut håret og litt kortere i luggen... kansje kortere bak i håret...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan umulig tipse om frisyre uten å vite hvordan hårtype eller hodefasong du har.

Prøv en paste kombinert med hårspray for 'wet looken'.

Og kan du slutte med.... også hm.... kortere.... Jeg vet jeg erter Ramius av og til fordi han er gramatikk nazi, men det der er det mest irriterende jeg ser.

Lenke til kommentar

Selv synes jeg wet looken er ufattelig stygg i de aller fleste tilfeller. Ser ut som du er veldig ustelt og ikke har dusjet på en uke. Bare gå til en frisør og se hva de har av voks som er billig. Bør være mulig å plukke opp to bokser renati eller ID Hair for 150 kroner. Bare ha håret relativt vått når du tar i voksen.

Lenke til kommentar

Relativt vått = rått?

Selv syns jeg det suger å ha i Renati hvis håret ikke er tørka, men du får bare drive.

En kamerat pleier å ha rått hår når han tar oppi Renatien, men han har en sånn sleik.

Det beste hadde vel vært å bare bruke en hår spray når du er ferdig, ellers så brukte jeg en waxgel før som hadde grei hold:

3219f.jpg

Lenke til kommentar
Man kan umulig tipse om frisyre uten å vite hvordan hårtype eller hodefasong du har.

Prøv en paste kombinert med hårspray for 'wet looken'.

Og kan du slutte med.... også hm.... kortere.... Jeg vet jeg erter Ramius av og til fordi han er gramatikk nazi, men det der er det mest irriterende jeg ser.

Skal du rette på andre får du passe på at du har alt rett selv. Det skrives "gramatikknazi" I ET ORD!

Det mest irriterende jeg ser er orddelingsfeil.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Skal du rette på andre får du passe på at du har alt rett selv. Det skrives "gramatikknazi" I ET ORD!

Det mest irriterende jeg ser er orddelingsfeil.

Ro ned, det skrives "i ett ord" Så slutt å rett på andre, når du har feil selv :rofl:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Relativt vått = rått?

Selv syns jeg det suger å ha i Renati hvis håret ikke er tørka, men du får bare drive.

En kamerat pleier å ha rått hår når han tar oppi Renatien, men han har en sånn sleik.

Jeg tørker håret sånn at det er fuktig, men ikke vått før jeg tar i renatien, funker bra :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...