proaudio Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan batteriene lades opp ved hjelp av AC kabelen som fulgte med spilleren forresten? nei, strømtrekket ved lading er større, du vil høyst sannsynlig "koke" adapteren. Dessuten er den ikke laget for det, så den kan ødelegge batteriene også Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Har da brukt denne på en forelesning med kvalitet på 320 bit mp3 format. Ingen funksjoner ble brukt utenom dette, mic nivå på 80 med foreleser omtrent 1 meter fra denne. Ca. 2 timer forelesning ble 260 MB. Lydkvaliteten er helt fabelaktig, og jeg kan rekommendere denne til enhver som ønsker å ta skikkelige opptak av forelesninger. Lurer forresten på hva det medfølgende programmet faktisk gjør? Jeg håpet at jeg kunne bruke dette til å fjerne uønskede pauser (døtid) fra opptak, men ser ikke ut til at dette er rett? Endret 2. oktober 2009 av Multi-Task Lenke til kommentar
hakonsm Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Går du tilfeldigvis på juss i Bergen? Det vart haldt fram ein slik svær diktafon på ein forelesning der Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Gjør nok ikke det nei, godt å vite at det finnes andre brukere av denne også Lenke til kommentar
Teza Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Når du bruker den i 8 timer i strekk benytter du vel stamina mode? Ellers noen erfaring med faktisk batterilevetid i forhold til de oppgitte (6t norm/11 tim stamina)? Kan bekrefte at oppladbare batterier på 2500 mAh fra Vanson holder 11 timer i stamina mode på første gangs lading. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva er egentlig poenget med å ta opp forelesninger? Jeg ser to grunner, enten har man lærevansker eller så skal man ha A i snitt. Lenke til kommentar
Teza Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva er egentlig poenget med å ta opp forelesninger? Jeg ser to grunner, enten har man lærevansker eller så skal man ha A i snitt. For min del er det for korte kurs med selvstudie mellom samlinger, hvor det gås raskt gjennom mye informasjon på kort tid. Opptakene brukes hvis/når notatene ikke er gode nok, slik at man kommer seg videre og ikke står fast frem til neste samling. Ingen vits å ta opp et helt semester hvis man går på skole. Det er tidskrevende arbeid å gå gjennom opptak for å finne den informasjonen du måtte mangle. Lenke til kommentar
ergoergo Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Hei, vekker liv i denne gamle tråden. Jeg trenger en god opptaker/diktafon til å ta opp forelesninger. Noen som har noen erfaringer/ideer/gode tips? Gjerne på konkrete produkt? På forhånd takk! Lenke til kommentar
ergoergo Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Nye tips/ erfaringer her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå