r0zie Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hei! Har fått en ny xbox tilbake fra rep men denne har ikke HDMI utgang! Fins det kabel ala komponentkabelen bare at det er dvi eller hdmi på andre enden??? Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nå veit jeg ikke helt hva slags policy som er ute å går MEN jeg ville nok krevd å få en tilsvarende console tilbake når den leveres inn til reperasjon. Nå har du faktisk fått en annen "vare" tilbake. Ring dem og hør hva de har å si Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei! Har fått en ny xbox tilbake fra rep men denne har ikke HDMI utgang! Fins det kabel ala komponentkabelen bare at det er dvi eller hdmi på andre enden??? Hvis du hadde hdmi på din forrige xbox så har du krav på et likens produkt. Ring microsoft og be de sende en ny. Skal ikke være nødvendig å sende inn den du har nå (ihvertfall ikke først). Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 I wish! Sendte mail til de ang dette og fikk bare et helt tullete generert svar tilbake! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 I wish! Sendte mail til de ang dette og fikk bare et helt tullete generert svar tilbake! RING!! skjønner du ikke norsk?? CALL them!! Lenke til kommentar
Laskelurs Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 bruk komponent eller vga kabel isteden. bildet blir akkurat samme. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det handler ikke om bildekvaliteten (som forøvrig ER bedre på hdmi, om du ser nøye etter), men det faktum at MS har sendt ham ett dårligere produkt i retur. Manglende HDMI skader f.eks. bruktverdien når han evt. skal selge Xboxen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Du har krav på samme kvalitet på produktet du får tilbake som det produktet du sendte. Du har loven på din side. Sett de på plass. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 har ikke tilkobling til komponent på skjermen, er egentlig en pc skjerm med hdmi inngang.. hadde egentlig håpet på at det fantes et adapter med komponentplugg på ene siden og dvi eller hdmi på andre siden?! tanken på å vente 3 uker til på enda en xbox er ikke akkurat fristende og tviler sterkt på at de kommer til å sende en xbox til meg uten videre! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ring til MS support og forklar dem situasjonen. Ikke oppfør deg barnslig eller vemmelig, så tror jeg de ordner det fort nok. Det er tross alt en rimelig stor glipp fra dem, og det tror jeg de innser når du forklarer situasjonen Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Ringte og hørte og viste seg at det ikke var HDMI på den xboxen jeg hadde fra før, syns det var litt rart siden den ble kjøpt i midten av 2007, men er ikke sikker siden jeg ikke hadde brukt HDMI før jeg sendte den på rep, har kjøpt ny skjerm i mellomtiden. Så, hva kan jeg gjøre? De må vel finnes et adapter som passer til "han" component og går inni en "Hun" DVI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå