Brouwer Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Ektepar fra Fredrikstad vant 37,1 millioner. "- Jeg måtte først fortelle at de hadde vunnet førstepremie, og det er jo vanskelig å tro på i seg selv. Så ba jeg dem sette seg rolig ned og holde hverandre i hendene, og fortalte at de hadde fått premierekord. De visste knapt hva de skulle si, sier Jødahl, som snakket med ekteparet i kveld. " Hvorfor ringte norsktipping? ble ekteparet ringt før lottotrekningen gikk på tv eller etter? Hvis de ringer etter så burde vel paret allerede ha sett på tv at de hadde vunnet? de som kjøper lotto pleier å følge med på trekningen når den går på tv. det blir som at man skulle vedde tusenkroner på at f.eks kammeraten din skal treffe stang inn på fotballbanen så bare går du vekk fra fotballbanen etter at dere har vedtatt veddemålet. Da blir det vel ikke så morsomt? samma er det med lotto hvis du kjøper lotto men ikke ser på trekningen på tv? så derfor burde de ringe før siden alle som kjøper lotto ser henholdsvis på trekningen? Hvis han gratulerer å de allerede ser at de har vunnet hva er vits med at han ringer. de kommer ikke til å juble to ganger om norsk tipping hvilken metode er best for å overbevise vinner at han/hun har vunnet? er det best før eller etter? Hvorfor står det ikke hvergang noen vinner at - norsk tipping ringte til ola sporenstraks og gratulerte han med førstepremien i lotto ps. litt sent så jeg orker ikke rette skrivefeiler Endret 9. september 2009 av barry Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 De ble vel ringt etter lottotrekningen regner jeg med. Og hvorfor de ringer? Det er vel pga god kundeservice. Og det er ikke alle som følger med på lottotrekningen på TV. Det er ikke nødvendig å skrive at de ringer hver gang, for nå vet du at de gjør det Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 hvorfor ringer de etter? de så på trekningen. Jeg vet ikke at de ringer hver gang, har aldri vunnet i lotto Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Blir ikke hele poenget med å se på trekningen borte om vinneren blir opplyst om det på forhånd? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det er langt i fra alle som ser på trekkningen. Det er de som kjøper en 5 ukers og lar den ligge. Ytters få som faktisk tror de kommer til å vinne, men sjangsen er større når man spiller Uansett, de pleier alltid å ringe ved større gevinster! Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 De ringer alltid ved større gevinster. så blir vinnerne invitert på lunsj hos norsk tipping og får tilbud om økonomisk rådgivning. Når de ringer aner jeg ikke. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 De ringer alltid ved store gevinster, som nevnt tidligere her. Husk også at noen har tippet med den samme tallrekken "hele livet", og det er meget mulig de har gått glipp av et par trekninger før denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå