Arve28 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har en 2 år gammel HP bærbar 8231. Etter en stund bruk eller helst når jeg tar ned lokket slik at den går i vilemodus. Kommer jeg tilbake etter 1 times til å åpner lokket og den starter opp blir skjermen pixlete/ skurrete. Nesten umiulig å se hva som er. Hva kan være galt? Vifta går gjevnlig. Hjemme har jeg den koblet til en ekstern skjerm. Da er det aldri noe problem. (Kjører da bruk en skjerm Eizo s2432w). Noen som har tips til dette? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Har en 2 år gammel HP bærbar 8231.Etter en stund bruk eller helst når jeg tar ned lokket slik at den går i vilemodus. Kommer jeg tilbake etter 1 times til å åpner lokket og den starter opp blir skjermen pixlete/ skurrete. Nesten umiulig å se hva som er. Hva kan være galt? Vifta går gjevnlig. Hjemme har jeg den koblet til en ekstern skjerm. Da er det aldri noe problem. (Kjører da bruk en skjerm Eizo s2432w). Noen som har tips til dette? Settes oppløsningen ned, eller er det ren forvrengning? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Hmm. Kan kanskje se ut som farge kvaliteten er dårligere. Tror oppløsningen er den samme, men ikke sikker. Tror den står på 1440x900 hele tiden, men kan hende det skjer noe rart. Skrur jeg PC av og på igjen er det samme dårlige bildet. Men venter jeg til neste dag og skrur den på er den helt normal igjen. En stund i alle fall. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Ingen som kan gi meg noen råd. Kan det være kabelen mellom skjerm og skjermkort? At det skjer noe når den blir varm? Er dette noe som kan byttes? Prøvde å skru opp bærbare i sommer. Skrudde ut alle skruene i bunnen også der rammen sitter. Overste liste over tastaturet fikk jeg opp i ene hjørnet, men ikke på andre siden. Noen som har tips eller tegning på hordan dette skal tas fra hverandre? Endret 10. september 2009 av Arve28 Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Se om denne hjelper, se side 5-18 (5.8 Switch Cover) og videre. Maintenance and Service guide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå