Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

aaaw, jeg hadde kake. Men tar ingenting seriøst i dag, du burde gjort det her en av de andre dagene, fordi halvparten her inne gjør som meg og tror ikke noe på deg:P

 

Tror ikke på meg? I alle dager... :cry:

 

tror på deg jeg XD sitter klar til å sprinte bort til deg med ditt neste ønske :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken server går dere på da?

Kanskje jeg kunne blitt med...

 

Det vet jeg ikke ennå. Jeg skal bort til ham etter foredraget med Knut Jørgen Røed Ødegaard og høre. Per nå er det litt i det blå :b

 

 

Neeeeeeeei! Ikke si at dere spiller det også? Svarte heller! Her sitter jeg stuck på en gammel X60s uten håp om å spille det gullspillet. Argh!

 

Jeg har megasprek maskin. Du kan spille på den en time mot at jeg får den harddisken vi snakket om tidligere? Vinn-vinn. :fun:

Lenke til kommentar

Hvilken server går dere på da?

Kanskje jeg kunne blitt med...

 

Det vet jeg ikke ennå. Jeg skal bort til ham etter foredraget med Knut Jørgen Røed Ødegaard og høre. Per nå er det litt i det blå :b

 

 

Neeeeeeeei! Ikke si at dere spiller det også? Svarte heller! Her sitter jeg stuck på en gammel X60s uten håp om å spille det gullspillet. Argh!

 

Jeg har megasprek maskin. Du kan spille på den en time mot at jeg får den harddisken vi snakket om tidligere? Vinn-vinn. :fun:

 

bestikkelser O.o?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...