Foxboron Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 aaaw, jeg hadde kake. Men tar ingenting seriøst i dag, du burde gjort det her en av de andre dagene, fordi halvparten her inne gjør som meg og tror ikke noe på deg:P Tror ikke på meg? I alle dager... tror på deg jeg XD sitter klar til å sprinte bort til deg med ditt neste ønske Lenke til kommentar
privinius Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jeg låner gjerne bort sparkesykkel mot litt hardware! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Transport Tycoon-server oppe for spesielle mennesker. IP: 89.22.64.129 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Oh my. Kanskje litt bedre å spille mot folk enn mot computer? Jeg hater computeren i Transport Tycoon. Den er helt på trynet og bygger ti mils jernbane for å frakte noe tre meter. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Oh my. Kanskje litt bedre å spille mot folk enn mot computer? Jeg hater computeren i Transport Tycoon. Den er helt på trynet og bygger ti mils jernbane for å frakte noe tre meter. Bare å joine, vi er to her fra før. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Men jeg har allerede lovet meg bort til den andre mannen, Hjulmannen, i BFBC2. Akk og veee! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Noen som vet hvor man kan registrere seg til Fifa compo imorgen, står gamercorner, men hvor er det? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Game holder til helt oppe i nordre sving hvis du går langs høyresida oppover, tror jeg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Men jeg har allerede lovet meg bort til den andre mannen, Hjulmannen, i BFBC2. Akk og veee! Hvilken server går dere på da? Kanskje jeg kunne blitt med... Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 ... BFBC2..... Neeeeeeeei! Ikke si at dere spiller det også? Svarte heller! Her sitter jeg stuck på en gammel X60s uten håp om å spille det gullspillet. Argh! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hvilken server går dere på da? Kanskje jeg kunne blitt med... Det vet jeg ikke ennå. Jeg skal bort til ham etter foredraget med Knut Jørgen Røed Ødegaard og høre. Per nå er det litt i det blå :b Neeeeeeeei! Ikke si at dere spiller det også? Svarte heller! Her sitter jeg stuck på en gammel X60s uten håp om å spille det gullspillet. Argh! Jeg har megasprek maskin. Du kan spille på den en time mot at jeg får den harddisken vi snakket om tidligere? Vinn-vinn. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hvilken server går dere på da? Kanskje jeg kunne blitt med... Det vet jeg ikke ennå. Jeg skal bort til ham etter foredraget med Knut Jørgen Røed Ødegaard og høre. Per nå er det litt i det blå :b Neeeeeeeei! Ikke si at dere spiller det også? Svarte heller! Her sitter jeg stuck på en gammel X60s uten håp om å spille det gullspillet. Argh! Jeg har megasprek maskin. Du kan spille på den en time mot at jeg får den harddisken vi snakket om tidligere? Vinn-vinn. bestikkelser O.o? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 bestikkelser O.o? Nei? Det er en vare i bytte mot en annen vare. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 bestikkelser O.o? Nei? Det er en vare i bytte mot en annen vare. hmmm, genialt! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Den harddisken har Wheelman stukket av med alt, dessuten er det vel heller en tjeneste mot en vare? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Varen du får er glede og tilfredsstillelsen ved å spille et kult spill, varen jeg får er en harddisk. Eller, kunne fått. Nå gikk avtalen i vasken, med mindre du har noe annet stas? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 ny tjeneste ? Kan ikke skjønne hva det skulle være. Jeg er mer interessert i gaver, egentlig. Billett til TG2011? Ok! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Game holder til helt oppe i nordre sving hvis du går langs høyresida oppover, tror jeg. Der det er CoD Mw2 nå? Der de selger de brillene? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Der det er CoD Mw2 nå? Der de selger de brillene? Aner ikke hva de driver med der oppe jeg. Men det står GAME på en plakat som henger der. Bare følg høyresiden når du går opp mot nordre sving, så støter du på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå