Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det vi skulle få istedenfor t-skjorter i år som skulle være overaskelse? Har ventet i et døgn nå.

 

 

Oj, man har ikke skjønt det? Jeg deler da ikke ut harddisker for kakebiter og kaffekopper sånn på privat basis ;)

Så man må fortjene ting i år altså før man får?

Lenke til kommentar

Hva er det vi skulle få istedenfor t-skjorter i år som skulle være overaskelse? Har ventet i et døgn nå.

 

 

Oj, man har ikke skjønt det? Jeg deler da ikke ut harddisker for kakebiter og kaffekopper sånn på privat basis ;)

Så man må fortjene ting i år altså før man får?

 

 

Vet ikke om jeg ville brukt fortjene, men noe må i alle fall gjøres. Det er mulig jeg misforstår deg litt, men du har ikke sansen for denne måten å gjøre det på? :)

 

Det er utelukkende i denne tråden jeg legger ut utfordringene, slik at man i størst mulig grad gir ut ting til raden.

Lenke til kommentar

Hva er det vi skulle få istedenfor t-skjorter i år som skulle være overaskelse? Har ventet i et døgn nå.

 

 

Oj, man har ikke skjønt det? Jeg deler da ikke ut harddisker for kakebiter og kaffekopper sånn på privat basis ;)

Så man må fortjene ting i år altså før man får?

 

 

Vet ikke om jeg ville brukt fortjene, men noe må i alle fall gjøres. Det er mulig jeg misforstår deg litt, men du har ikke sansen for denne måten å gjøre det på? :)

 

Det er utelukkende i denne tråden jeg legger ut utfordringene, slik at man i størst mulig grad gir ut ting til raden.

Joda, fett nok :) Sitter klar jeg, hvor sitter du forresten?

Lenke til kommentar

*snip*

 

Joda, fett nok :) Sitter klar jeg, hvor sitter du forresten?

 

Jeg sitter fremdeles på pressetribunen, som nevnt i en tidligere post. Dog er det slettes ikke sikkert jeg sitter her under hver utfordring... vi begynte lett, vanskeligere skal det bli. *ond latter*

Lenke til kommentar

*snip*

 

Joda, fett nok :) Sitter klar jeg, hvor sitter du forresten?

 

Jeg sitter fremdeles på pressetribunen, som nevnt i en tidligere post. Dog er det slettes ikke sikkert jeg sitter her under hver utfordring... vi begynte lett, vanskeligere skal det bli. *ond latter*

Jeg suger omså tærne dine... eller den ble litt drøy.

Lenke til kommentar

*snip*

 

Joda, fett nok :) Sitter klar jeg, hvor sitter du forresten?

 

Jeg sitter fremdeles på pressetribunen, som nevnt i en tidligere post. Dog er det slettes ikke sikkert jeg sitter her under hver utfordring... vi begynte lett, vanskeligere skal det bli. *ond latter*

Jeg suger omså tærne dine... eller den ble litt drøy.

 

Hjeeeeeeelp! Mine tær skal ikke suttes på! Så bare pass deg, ellers går neste premie til den som fester Sameboe til stolen med en rull gaffa.

 

PS. dette er _ikke_ en ny utfordring.

Lenke til kommentar

*snip*

 

Joda, fett nok :) Sitter klar jeg, hvor sitter du forresten?

 

Jeg sitter fremdeles på pressetribunen, som nevnt i en tidligere post. Dog er det slettes ikke sikkert jeg sitter her under hver utfordring... vi begynte lett, vanskeligere skal det bli. *ond latter*

Jeg suger omså tærne dine... eller den ble litt drøy.

 

Hjeeeeeeelp! Mine tær skal ikke suttes på! Så bare pass deg, ellers går neste premie til den som fester Sameboe til stolen med en rull gaffa.

 

PS. dette er _ikke_ en ny utfordring.

 

jeg var på vei og alt :(

Endret av Foxboron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...