Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har 4, 1 er ødelagt.. jeg har mus, headsett, og sånn laptop kjølebrett. nå må jeg ha 1 til mobil laderen min :)

Kjøleren til laptoppen er vel ikke høyst nødvendig?

Ta å slå av spillene en stund å lad mobilen din :)

 

 

med HP så er kjølern til laptoppen høyst nødvendig men har tatt den ut så lenge...

Lenke til kommentar

Bra start på TG, stappa headsetet i mic inngangen framme og da slokna alt som heitte bilde. Datan startar og går, men power lampen lyser ikkje, hdd lyser konstant, ingen pip eller noko, skjermen til bios som viser feil og sånt står på cpu init, noko den og gjer når den er av, men har straum. Har tatt ut gpu, ram, lydkort, batteri og har kun straum på hk. Fortsatt ingenting. Får heller ikkje slått av datan med power knappen, er nødt til å ta straumen. Hjelp?

Lenke til kommentar

Har funne dei, og har vore å sett på det. Han kunne ikkje hjelpe noko meir enn at han trudde det anten var cpu eller hk. Så om nokon har ein 775 cpu eller Asus Striker II Extreme til overs eller kjem over nokon som har for salg, sei ifra! Eller hjelp meg sånn som det er no...

 

Har du råd til nytt, da? Er vel i hvert fall bare én av delene, men du burde jo selvsagt finne ut hvilken før du eventuelt går til innkjøp av noe nytt.

Lenke til kommentar

Isj, det er ikke kaffe på pressesenteret. Førstemann som kommer til meg med en kopp får en ny ekstern harddisk fra Western Digital med 1 TB lagringskapasitet. Jeg sitter der det står presse med en sort HW-skjorte. Står dere nede og vinker fra utsiden av pressesenteret ser jeg dere.

 

Harddisken ligger igjen på hotellet da jeg ikke fikk plass, så vedkommende må enten pent vente på den til i morgen eller sørge for transport tilbake for å hente. Jeg gidder ikke gå tilbake i sludd og regn.. hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...