Niqābninja Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Du blir overøst av awsomeness, og kjærlighet av forumtøser.. Ehm... Du får sitte sammen med masse forumfolk som garantert ikke tør å prate med deg?Du får nesten helt sikkert ei T-skjorte. Du får gleden av å presses til å være med på gruppebilde, snike deg unna i siste liten, for så å bli photoshoppet inn i bildet. I wubs it! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ok, jeg og en kamerat skal ta vår første tur til TG så vi vurderer å sitte på rekka deres Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Du skal få Har jeg lovet det skal du få Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ok, jeg og en kamerat skal ta vår første tur til TG så vi vurderer å sitte på rekka deres Gled deg! HW-rekka er som dop. En blir avhengig. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Heh, med Tøseguri på rekka så trenger en ikke å downloade noe som helst... sist gang var det bare nok å kaste et blikk i hans retning og glise Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Her er jeg borte i en time, også sklir tråden helt ut.. Typisk! Vær flinke nerder og nerdinner, nå! Endret 15. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Adrian dette er HW rekka tråden, den er jo som DNFK bare litt mer ang tg Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Adrian dette er HW rekka tråden, den er jo som DNFK bare litt mer ang tg Det stemmer, og jeg tror folk flest synes det er helt ålreit, vi henter oss jo som oftest inn igjen etter et par sider med fjas Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg og ett par andre(uklart hvor mange) har tenkt oss på TG for første gang(count us in). Hvor sosialt er det å sitte i HW rekka egentlig? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er evig sosialt! Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Flotters! Jeg gleder meg usannsynlig mye til å være på lan med 5499 som har samme interesse for meg. Jeg har tenkt å kjøpe en ny pc til anledningen(stay tuned, kanskje det blir en work log også). Jeg trur også jeg skal ha nicket mitt hengende på plassen min, kom gjerne og slå av en prat=) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Alle snakker med alle på HW rekka, sånn er det. Du kommer nok ikke til å sitte så mye på plassen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er evig sosialt! Det er så sosialt at det er skummelt Og pass deg for forumtøsene, de er farlige Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg ser fram til en "skummel" påske Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er så sosialt at det er skummelt Og pass deg for forumtøsene, de er farlige Ja. Du, spesielt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er så sosialt at det er skummelt Og pass deg for forumtøsene, de er farlige Ja. Du, spesielt! Du er den farlige her Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det hadde vært artig å starte en ny tråd der man stemmer på den største tøsa på hw-rekka :!: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Du er den farlige her Tsk, tsk. Bare søt og snill, jeg. Det hadde vært artig å starte en ny tråd der man stemmer på den største tøsa på hw-rekka :!: Unødvendig, er enstemmig vedtatt at det er TøseGuri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå