Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God stemning? Er alle snille? Er det noen som savner mamma?

mange snille mennesker men de klarer akkurat og holde lyd nivåene sine så det ikke er musikk men bråk >_>

 

Ah, det er jo litt av sjarmen med TG.

 

Jeg satser på å være der tidlig på kvelden i dag, jeg. Kjente at jeg trengte litt tid på å slappe av først. Satser på at det ikke er noe særlig kø da heller.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Fnis. Mamma stakk på hytta og pappa var visstnok opptatt med viktigere ting, så det blir tog på meg, gitt. Ser ikke noe videre fram til det etter å ha reist i halvannet døgn allerede, men det blir nok verdt det.

Har vel ikke med så mye, vel? Har selv bare en laptop og sekk med div. ting i. Trenger strengt tatt ikke mer...

Lenke til kommentar

Fnis. Mamma stakk på hytta og pappa var visstnok opptatt med viktigere ting, så det blir tog på meg, gitt. Ser ikke noe videre fram til det etter å ha reist i halvannet døgn allerede, men det blir nok verdt det.

Har vel ikke med så mye, vel? Har selv bare en laptop og sekk med div. ting i. Trenger strengt tatt ikke mer...

 

 

Forskjellen på hva jeg strengt tatt trenger og det jeg faktisk tar med meg er irriterende stor. :wee:

Lenke til kommentar

Fnis. Mamma stakk på hytta og pappa var visstnok opptatt med viktigere ting, så det blir tog på meg, gitt. Ser ikke noe videre fram til det etter å ha reist i halvannet døgn allerede, men det blir nok verdt det.

Har vel ikke med så mye, vel? Har selv bare en laptop og sekk med div. ting i. Trenger strengt tatt ikke mer...

 

 

Forskjellen på hva jeg strengt tatt trenger og det jeg faktisk tar med meg er irriterende stor. :wee:

+1 >.<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...