Gjest Slettet+312 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 På plass på rekka =D Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 konge TinaM! Hvor sitter du? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 konge TinaM! Hvor sitter du? på rekka Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 God stemning? Er alle snille? Er det noen som savner mamma? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 God stemning? Er alle snille? Er det noen som savner mamma? mange snille mennesker men de klarer akkurat og holde lyd nivåene sine så det ikke er musikk men bråk >_> Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 ahh faen orker ikke så lang køøøøøøø....... er der ca halv 5 tenker jeg håper på at det ikke regner så mye og at det ikke er så mye kø da 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) God stemning? Er alle snille? Er det noen som savner mamma? mange snille mennesker men de klarer akkurat og holde lyd nivåene sine så det ikke er musikk men bråk >_> Ah, det er jo litt av sjarmen med TG. Jeg satser på å være der tidlig på kvelden i dag, jeg. Kjente at jeg trengte litt tid på å slappe av først. Satser på at det ikke er noe særlig kø da heller. Endret 31. mars 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Var ikke noe køproblem da jeg kom. 5-10 minutter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg kom jo rett før 12 da, så det funket jo pent. Var verre med bilkøa dog. Pappa var lettere irritert. Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 noen som veit om det går an å besøke TG i år? og eventuelt pris? finner ikke det på gathering.org Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Fnis. Mamma stakk på hytta og pappa var visstnok opptatt med viktigere ting, så det blir tog på meg, gitt. Ser ikke noe videre fram til det etter å ha reist i halvannet døgn allerede, men det blir nok verdt det. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Litt småirritert nå, ble flytta to plasser til høyre, ut av hylla... Fikk ikke helt med meg grunnen. Endret 31. mars 2010 av pululf Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Litt småirritert nå, ble flytta to plasser til høyre, ut av hylla... Fikk ikke helt med meg grunnen. spør da vel :b Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Fnis. Mamma stakk på hytta og pappa var visstnok opptatt med viktigere ting, så det blir tog på meg, gitt. Ser ikke noe videre fram til det etter å ha reist i halvannet døgn allerede, men det blir nok verdt det. Har vel ikke med så mye, vel? Har selv bare en laptop og sekk med div. ting i. Trenger strengt tatt ikke mer... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg sitter på T24, begynner å miste høreselen ja x) Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg sitter på T24, begynner å miste høreselen ja x) og skjermene glir langsmed borda pga bass >.< Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Fnis. Mamma stakk på hytta og pappa var visstnok opptatt med viktigere ting, så det blir tog på meg, gitt. Ser ikke noe videre fram til det etter å ha reist i halvannet døgn allerede, men det blir nok verdt det. Har vel ikke med så mye, vel? Har selv bare en laptop og sekk med div. ting i. Trenger strengt tatt ikke mer... Forskjellen på hva jeg strengt tatt trenger og det jeg faktisk tar med meg er irriterende stor. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Fnis. Mamma stakk på hytta og pappa var visstnok opptatt med viktigere ting, så det blir tog på meg, gitt. Ser ikke noe videre fram til det etter å ha reist i halvannet døgn allerede, men det blir nok verdt det. Har vel ikke med så mye, vel? Har selv bare en laptop og sekk med div. ting i. Trenger strengt tatt ikke mer... Forskjellen på hva jeg strengt tatt trenger og det jeg faktisk tar med meg er irriterende stor. +1 >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå