Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/

Livsviktig!  

98 stemmer

1. 1. IceTøs eller TøsMan?

2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det interesse for at jeg skal ta meg av organiseringen av Peppes-turen i år også? Det gikk jo smooth som rakkern i fjor. :cool:

I så fall vil jeg gjerne komme i gang litt før denne gangen, med tanke på at det ble litt stress med folk som meldte seg på lenge etter fristen og sånt i fjor. Vi får sikkert også med oss flere dersom vi begynner planleggingen tidligere, og ikke tar det hele såpass på sparket som sist gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er det interesse for at jeg skal ta meg av organiseringen av Peppes-turen i år også? Det gikk jo smooth som rakkern i fjor. :cool:

I så fall vil jeg gjerne komme i gang litt før denne gangen, med tanke på at det ble litt stress med folk som meldte seg på lenge etter fristen og sånt i fjor. Vi får sikkert også med oss flere dersom vi begynner planleggingen tidligere, og ikke tar det hele såpass på sparket som sist gang.

Tør jeg be om å få datoen 2. April?

Og kan jeg forhåndspåmelde vil jeg melde på meg selv og Tor_909 som er en kamerat jeg drar med meg.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg i så fall kunne lage en egen tråd på det. Lettere sånn. Og ikke minst kan vi ha avstemning for hvilken dag vi skal dra ut, hvilket betyr at du står fritt til å drive aktivt lobbyarbeid for å få det til å bursdagen din, Tøs. Demokrati er herlige saker. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tenkte jeg i så fall kunne lage en egen tråd på det. Lettere sånn. Og ikke minst kan vi ha avstemning for hvilken dag vi skal dra ut, hvilket betyr at du står fritt til å drive aktivt lobbyarbeid for å få det til å bursdagen din, Tøs. Demokrati er herlige saker. :fun:

Jeg liker diktatur bedre, for da får jeg viljen min! :wee:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Hadde satt pris på om noen kunne oppklare litt for meg.

Jeg har med meg to førstegangsreisende i år, PTN-kort er bestilt, men har ikke kommet. Jeg har kort fra i fjor.

Har derfor skrevet ut billetter på ark, men vil disse få brukt sine matkuponger uten PTN-kort?

edit:

Matavtalen som har vært tilbudt gjennom Partyticket, er ikke lenger tilgjengelig for salg.

I tillegg må man ha et PTN-kort for å benytte seg av billetten. Om du ikke har et PTN-kort kan et VISA-kort også knyttes opp mot PTN-kontoen, se PTN for mer informasjon. Dersom du ikke har et PTN-kort eller et VISA-kort, så kan du få et PTN-kort når du kommer til skipet. MERK: Dette gjelder kun de som har kjøpt matbillett.

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar

*snip*

Matavtalen som har vært tilbudt gjennom Partyticket, er ikke lenger tilgjengelig for salg.

I tillegg må man ha et PTN-kort for å benytte seg av billetten. Om du ikke har et PTN-kort kan et VISA-kort også knyttes opp mot PTN-kontoen, se PTN for mer informasjon. Dersom du ikke har et PTN-kort eller et VISA-kort, så kan du få et PTN-kort når du kommer til skipet. MERK: Dette gjelder kun de som har kjøpt matbillett.[/color]

les en gang til

Lenke til kommentar

jaja jeg skjønner jo det at prisen avhenger av hvor mye du kjøper , men det går vel ann og få noen rabatter når vi er så mange som kjøper elns :p

Jeg ringte, og de kunne fortelle at de har kuttet ut grupperabatter under TG. Ganske sleipt, hehe. Han sa også noe om at du kunne få en brus og spise så mye du ville for 100,-, eller noe, men han snakket veldig dårlig norsk, så jeg er ikke helt sikker på hva han egentlig sa.

Lenke til kommentar

jaja jeg skjønner jo det at prisen avhenger av hvor mye du kjøper , men det går vel ann og få noen rabatter når vi er så mange som kjøper elns :p

Jeg ringte, og de kunne fortelle at de har kuttet ut grupperabatter under TG. Ganske sleipt, hehe. Han sa også noe om at du kunne få en brus og spise så mye du ville for 100,-, eller noe, men han snakket veldig dårlig norsk, så jeg er ikke helt sikker på hva han egentlig sa.

haha, okei dasåå. får vel nesten bare se det ann når man kommer dit da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...