Natrich Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 http://chat.efnet.or...han=%23hw-rekka link til IRC Det er vel nok med påminnelser om kanalen nå... Sett det i signaturen din om du vil at folk skal gå inn på den og slutt å post linker i tråden Tenkte det var kjekt siden pululf nevnte det, men greit. Jeg skal slutte å være snill Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 du må da ikke finne på og være snill Natrich... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er det interesse for at jeg skal ta meg av organiseringen av Peppes-turen i år også? Det gikk jo smooth som rakkern i fjor. I så fall vil jeg gjerne komme i gang litt før denne gangen, med tanke på at det ble litt stress med folk som meldte seg på lenge etter fristen og sånt i fjor. Vi får sikkert også med oss flere dersom vi begynner planleggingen tidligere, og ikke tar det hele såpass på sparket som sist gang. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er førehandspåmelding mogeleg? I så fall har du ein deltakar alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Er det interesse for at jeg skal ta meg av organiseringen av Peppes-turen i år også? Det gikk jo smooth som rakkern i fjor. I så fall vil jeg gjerne komme i gang litt før denne gangen, med tanke på at det ble litt stress med folk som meldte seg på lenge etter fristen og sånt i fjor. Vi får sikkert også med oss flere dersom vi begynner planleggingen tidligere, og ikke tar det hele såpass på sparket som sist gang. Tør jeg be om å få datoen 2. April? Og kan jeg forhåndspåmelde vil jeg melde på meg selv og Tor_909 som er en kamerat jeg drar med meg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg tenkte jeg i så fall kunne lage en egen tråd på det. Lettere sånn. Og ikke minst kan vi ha avstemning for hvilken dag vi skal dra ut, hvilket betyr at du står fritt til å drive aktivt lobbyarbeid for å få det til å bursdagen din, Tøs. Demokrati er herlige saker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Jeg tenkte jeg i så fall kunne lage en egen tråd på det. Lettere sånn. Og ikke minst kan vi ha avstemning for hvilken dag vi skal dra ut, hvilket betyr at du står fritt til å drive aktivt lobbyarbeid for å få det til å bursdagen din, Tøs. Demokrati er herlige saker. Jeg liker diktatur bedre, for da får jeg viljen min! Endret 30. mars 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 haha Tøsa ) men jeg er med jeg, trenger bare dato og ca pris Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tråden for HW-rekkas Peppes-tur ligger HER. Pris bestemmer du selv, utifra hvor mye du kjøper. Logisk nok. Og Tøs, får jeg snusen i at du bruker maktmetoder for å overbevise folk vil jeg bli veldig, veldig skuffet. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Hadde satt pris på om noen kunne oppklare litt for meg. Jeg har med meg to førstegangsreisende i år, PTN-kort er bestilt, men har ikke kommet. Jeg har kort fra i fjor. Har derfor skrevet ut billetter på ark, men vil disse få brukt sine matkuponger uten PTN-kort? edit: Matavtalen som har vært tilbudt gjennom Partyticket, er ikke lenger tilgjengelig for salg.I tillegg må man ha et PTN-kort for å benytte seg av billetten. Om du ikke har et PTN-kort kan et VISA-kort også knyttes opp mot PTN-kontoen, se PTN for mer informasjon. Dersom du ikke har et PTN-kort eller et VISA-kort, så kan du få et PTN-kort når du kommer til skipet. MERK: Dette gjelder kun de som har kjøpt matbillett. Endret 30. mars 2010 av Ethernet Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 jaja jeg skjønner jo det at prisen avhenger av hvor mye du kjøper , men det går vel ann og få noen rabatter når vi er så mange som kjøper elns Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 *snip* Matavtalen som har vært tilbudt gjennom Partyticket, er ikke lenger tilgjengelig for salg.I tillegg må man ha et PTN-kort for å benytte seg av billetten. Om du ikke har et PTN-kort kan et VISA-kort også knyttes opp mot PTN-kontoen, se PTN for mer informasjon. Dersom du ikke har et PTN-kort eller et VISA-kort, så kan du få et PTN-kort når du kommer til skipet. MERK: Dette gjelder kun de som har kjøpt matbillett.[/color] les en gang til Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 betyr det at jeg må kjøpe et PTN kort på TG? 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 jaja jeg skjønner jo det at prisen avhenger av hvor mye du kjøper , men det går vel ann og få noen rabatter når vi er så mange som kjøper elns Jeg ringte, og de kunne fortelle at de har kuttet ut grupperabatter under TG. Ganske sleipt, hehe. Han sa også noe om at du kunne få en brus og spise så mye du ville for 100,-, eller noe, men han snakket veldig dårlig norsk, så jeg er ikke helt sikker på hva han egentlig sa. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 ...eller legge inn ditt VISA/Master-kort og bruke det. Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 jaja jeg skjønner jo det at prisen avhenger av hvor mye du kjøper , men det går vel ann og få noen rabatter når vi er så mange som kjøper elns Jeg ringte, og de kunne fortelle at de har kuttet ut grupperabatter under TG. Ganske sleipt, hehe. Han sa også noe om at du kunne få en brus og spise så mye du ville for 100,-, eller noe, men han snakket veldig dårlig norsk, så jeg er ikke helt sikker på hva han egentlig sa. haha, okei dasåå. får vel nesten bare se det ann når man kommer dit da Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Da var jeg på plass i skipet! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Da var jeg på plass i skipet! Kult var det mye kø eller? 1 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Da er jeg på plass også Hanky, du er tilfeldigvis ikke han med laptopen rett ved siden av switch 63.3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå