Durochris Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg lurte på om du kunne sette Andreas Simonsen litt annerledes: Rudde - Durochris - Durochris - Andreas Simonsen. Jeg og RUdde sitter som vi sitter, men at du setter Andreas ved siden av meg igjen. Vi har hylle sammen og er kanskje fordel at vi sitter ved siden av hverandre Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg lurte på om du kunne sette Andreas Simonsen litt annerledes: Rudde - Durochris - Durochris - Andreas Simonsen. Jeg og RUdde sitter som vi sitter, men at du setter Andreas ved siden av meg igjen. Vi har hylle sammen og er kanskje fordel at vi sitter ved siden av hverandre BOLLE! Dere har meldt dere på som en gruppe, lev med det, her kjøres ingen spesiell rekkefølge for seating innad i grupper. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Aksel Sevaldson Nilsen splitter gruppa vår, og Martin Alfsen sitter langt borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Dersom det nå skulle eksistere noen grove hull i noen grupper, så har dere tillatelse til å klage de neste 10 minuttene. Alle andre klager henvises til bolledisken på Statoil. Hvor skal jeg henvende meg med ros? For det er nettopp det jeg skal komme med nå: ICEMAN JEG ELSKER DEG! <3<3<3<3 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Minner om IRC kanalen til Hw-rekka! http://chat.efnet.org/irc.cgi?chan=%23hw-rekka Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Aksel Sevaldson Nilsen splitter gruppa vår, og Martin Alfsen sitter langt borte. Bedre? Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ser den er fixa nå. Evig takknemlig. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Ser den er fixa nå. Evig takknemlig. Faktura kommer i posten. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Ser den er fixa nå. Evig takknemlig. Faktura kommer i posten. Jeg jobber i posten. (Og er en jævel på retursendinger). Edit: Leif Endret 29. mars 2010 av (PiD) EiRiCH Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Dersom det nå skulle eksistere noen grove hull i noen grupper, så har dere tillatelse til å klage de neste 10 minuttene. Alle andre klager henvises til bolledisken på Statoil. Hei, vi er seated Kai Nilsen - Christoffer Gaste - Christoffer Gaste - Mads-Johan Carron - John André - Andreas Simonsen Vi skulle gjæren hatt det Kai Nilsen - Christoffer Gaste - Christoffer Gaste - Andreas Simonsen - John André - Mads-Johan Carron Fordi han ene prøver å selge billetten, og da kan vi risikere og få en random fyr midt inni der Stead 31-36 og ut row 65 BTW. Eller, vi kan jo egentlig ordne det selv om det skulle skje Endret 29. mars 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Dersom det nå skulle eksistere noen grove hull i noen grupper, så har dere tillatelse til å klage de neste 10 minuttene. Alle andre klager henvises til bolledisken på Statoil. Hei, vi er seated Kai Nilsen - Christoffer Gaste - Christoffer Gaste - Mads-Johan Carron - John André - Andreas Simonsen Vi skulle gjæren hatt det Kai Nilsen - Christoffer Gaste - Christoffer Gaste - Andreas Simonsen - John André - Mads-Johan Carron Fordi han ene prøver å selge billetten, og da kan vi risikere og få en random fyr midt inni der Stead 31-36 og ut row 65 BTW. Klikk her, så vet du hvor dine nærmeste boller befinner seg. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vel, det er tradisjon å spise sjokoladeboller fra statoil til frokost på TG turen sååå Jeg kan jo prøve å klage når jeg først er der. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 rudde hvorfor kjøper ikke bare dere plassen hans da for dere 13.3 cm ekstra hver Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 rudde hvorfor kjøper ikke bare dere plassen hans da for dere 13.3 cm ekstra hver Fordi det koster penger? Og vi har alt brukt MER en alt for mye. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Da er tiden vel utløpt, og de som ikke er fornøyde med plassen sin nå, får prøve å være diplomatiske med de som har plassen dere skulle hatt. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) rudde hvorfor kjøper ikke bare dere plassen hans da for dere 13.3 cm ekstra hver Fordi det koster penger? Og vi har alt brukt MER en alt for mye. blir bare 133,33kr hver dere Endret 29. mars 2010 av alexbalibander Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) rudde hvorfor kjøper ikke bare dere plassen hans da for dere 13.3 cm ekstra hver Fordi det koster penger? Og vi har alt brukt MER en alt for mye. blir bare 133,33kr hver dere Leste du ikke innlegget? Og virkelig, gidder ikke utvide hylla. Endret 29. mars 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 bare så dere vet det, nesten alle er inne i IRC-kanalen. Hw-rekka på EFnet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 http://chat.efnet.org/irc.cgi?chan=%23hw-rekka link til IRC Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 http://chat.efnet.org/irc.cgi?chan=%23hw-rekka link til IRC Det er vel nok med påminnelser om kanalen nå... Sett det i signaturen din om du vil at folk skal gå inn på den og slutt å post linker i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå