Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Christer Haug og Martin Alfsen skulle ha sittet ved siden av oss. Vi er i den sonen som skulle være ferdig seatet. Er dette en midlertidig sak, eller har det skjedd noe feil under påmeldingen? De står heller ikke på seatmappet i førsteposten...

 

Hvis du prøver å basere noe som helst på seatmapet i førstepost nå, så er jeg redd du er på blåbærtur på Mjøsisen i juli...

 

Som tidligere nevnt, det kommer et nytt seatmap i førstepost så snart jeg er ferdig med seatingen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Iceman, jeg vet du har mye å gjøre nå, men hvis du har muligheten til å fikse dette:

 

Tor Håvard Karlsen sitter nå der hvor det er en switch. Er dette hans endelig plass? Isåfall, er det mulig å flytte han, og likevel få kabalen til å gå opp?

Husk at han skal sitte så nærme meg som mulig.

 

 

Regards, tøsa di.

Lenke til kommentar

Iceman, jeg vet du har mye å gjøre nå, men hvis du har muligheten til å fikse dette:

 

Tor Håvard Karlsen sitter nå der hvor det er en switch. Er dette hans endelig plass? Isåfall, er det mulig å flytte han, og likevel få kabalen til å gå opp?

Husk at han skal sitte så nærme meg som mulig.

 

 

Regards, tøsa di.

 

Det er mulig jeg kunne plassert ham på enden, men det er det beste jeg klarer, og bare det er et helvetes stress.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Iceman, jeg vet du har mye å gjøre nå, men hvis du har muligheten til å fikse dette:

 

Tor Håvard Karlsen sitter nå der hvor det er en switch. Er dette hans endelig plass? Isåfall, er det mulig å flytte han, og likevel få kabalen til å gå opp?

Husk at han skal sitte så nærme meg som mulig.

 

 

Regards, tøsa di.

 

Det er mulig jeg kunne plassert ham på enden, men det er det beste jeg klarer, og bare det er et helvetes stress.

 

Plasser han på enden, og jeg er slaven din under TG.

Lenke til kommentar

Dersom noen vet noe om Martin Floden, Kristoffer Kristiansen eller Jonas Michael Jensen, hadde jeg hatt nytte av å kommunisere med vedkommende, de er på påmeldtlista mi, men jeg finner dem ikke på PTN.

 

 

martin floden sa til meg at han hadde sagt ifra, han skal IKKE,.. han fikk ikke lov av dama si ..... han heter vel "Evilwind" på PTN tror jeg

Lenke til kommentar

Ismannen: Bytte plass på Henrik Thomassen og Solarix på PTN, og vi er 100% fornøyd.

Bare lurer, kjenner ikke til systemet som praktiseres på TG, men er ikke det sånt de to bare kan bli enige om selv?

Jo, sånn sett... men kan hende at Solarix blir påståelig og absolutt skal ha plassen han er tildelt hvis det ikke fikses på, derfor skal det fikses.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...